AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Det er et bredt utvalg av datesider. Har noen en anbefaling? Anonymous poster hash: 0598f...16c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 The real life dot hvaskjermedfolkfortiden Anonymous poster hash: 3cf0a...fb4
Cecilie82 Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 (endret) Når vennegjengen er den samme og byen er det rette stede, er vel dateside et greit alternativ😃 Endret 26. september 2015 av Cecilie82 1
Sandie Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Når det gjelder de mest kjente sidene tror det blir mye det samme om man velger Sukker,Møteplassen eller Match.Det er mange som har profiler på to eller flere datingsider,så det lønner seg ofte ikke å være betalende medlem på mer enn ett sted ad gangen. Personlig synes jeg Møteplassen er mest oversiktelig,men man må nesten bare lage en profil på de ulike stedene og se hva man liker best. Ellers finnes gratissider som OKCupid og HappyPancake.Det er jo verdt et forsøk.Jeg har såvidt prøvd Q500 for noen år tilbake og den virker grei nok.Elitesingles har jeg ikke testet ut.Ulempen med de mindre kjente sidene er ofte at det ikke er så mange medlemmer.OKCupid har mange,men flertallet er bosatt utenfor Norge virker det som.
Cecilie82 Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Nå har jeg sitt litt på disse datesidene. Synes Sukker og Møteplassen virker som de mest ok sidene. Fikk høre fra en veninne at det ikke går an å si opp profilen på match og zosk hvis en ikke har tilgang på data, men har ipad. Singeldate rettet seg en god del mot flørt med lettkledde bilder. Det var ikke helt det jeg søkte.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Nå har jeg sitt litt på disse datesidene. Synes Sukker og Møteplassen virker som de mest ok sidene. Fikk høre fra en veninne at det ikke går an å si opp profilen på match og zosk hvis en ikke har tilgang på data, men har ipad. Singeldate rettet seg en god del mot flørt med lettkledde bilder. Det var ikke helt det jeg søkte. På Zoosk er det nærmest umulig å slette profilen.Jeg likte ikke siden og ville slette meg, men fikk bare deaktivert den.Irriterende. Anonymous poster hash: 5f423...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Hvilken date side, sådan norsk rettet vil dere anbefale?Anonymous poster hash: 0598f...16c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Sukker, Møteplassen, NorgesDate f.eks Anonymous poster hash: 41e80...483
Mynona Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 To tråder med samme tema er flettet. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Visste dere som synes datingsider er et alternativ at terrorister har begynt å bruke det som en arena for å få penger? Det er lettere å scamme folk enn å selge narko. Det finnes så ufattelig mange scammere på nettsider som OkCupid og en rekke andre amerikanske og internasjonale datingsider at det er ikke gøy en gang. Har til og med funnet noen på de norske. I tillegg så er det dessverre altfor lett å TA bildene man måtte legge ut og bruke dem igjen på andre sider. Bare å sjekke her inne: http://www.yourittoday.com/main_scammers_data/scammers.htmlAnonymous poster hash: b5a46...486
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Hvor finner dere disse scammerne på OkCupid? Jeg har vært der i årevis og aldri sett en eneste en. På Tinder får meg minst en botmatch hver gang. Anonymous poster hash: 225af...dfa
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Ok cupid får jeg ikke registrert meg på via telefonAnonymous poster hash: 0598f...16c
Cecilie82 Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Du må faktisk laste ned appen for å registrere deg der. Men det går på engelsk og ikke lett å se påloggede fra ditt område. Får opp påloggede fra hele Norge såvidt jeg ser
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Hvor finner dere disse scammerne på OkCupid? Jeg har vært der i årevis og aldri sett en eneste en. På Tinder får meg minst en botmatch hver gang. Jeg var der i 4 måneder (A-list), og fant Henrik Ibsen(!) der (scammer!) samt minst 30 andre. Det er en rekke kjennetegn man går etter, spesielt hvis man ser på utenlandske. "Gutfeeling" er en, og så er det grammatikken (jo, den er svært viktig!) og bildene (de skal ikke finnes andre steder enn på OkCupid!) I tillegg er amerikanske soldater og leger/advokater utrolig misbrukt - ingen av dem jeg kom borti var "ekte." Som kvinne blir man hoppet på med én gang for øvrig. Er man mann kan man gå der i flere måneder uten napp. Man må registrere seg på nettsiden på pc/mac. Man kan der og (husker ikke om det er A-list eller ikke) fjerne seg fra å bli søkt opp på nett. Man kan, hvis man har brukernavnet, bare søke på Google og laste ned bilder for eksempel. Bildene kan jo havne hvor som helst. Jeg så to stykker som hadde prikk like bilder. Den ene var ekte og den andre var scammer. Så så enkelt er det. Og hvis du finner ut at bildene dine blir stjålet av en scammer og lagt til under et annet brukernavn og rapporterer dette så ikke forvent at det blir fjernet. Hvis man "photomarker" bildene så er sjansen for at de blir tatt mye mindre. Sikkerheten på OkCupid er faktisk helt rævva for å si det svært mildt. Det er jo bare å søke på OkCupid Norge og opp kommer en rekke folk. Hvis man bruker nettbrett har man tilgang til det meste av bilder og slikt. Anonymous poster hash: b5a46...486
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Jeg har vært på Møteplassen og Match. Vurdering hittil er at det er flere normale og bra utseende mannfolk på Match enn på Møteplassen. Anonymous poster hash: 5f423...7ef
Cecilie82 Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Nå har jeg prøvd et par datesider. De mer ukjente sidene har mindre folk fra området jeg kommer fra da. Synes det er greit det er lagt opp til at en kan skrive på norsk.. Ellers er jeg enig med en tideligere komentar her at en trenger bare medlemskap på en av sidene siden mange av de samme personene er på de samme sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå