AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Fikk en liten gutt for 5 mnd siden. Rolig og snill liten gutt som jeg forguder, men må virkelig innrømme jeg møter meg selv i døra rett som det er. Før han ble født var jeg veldig "sånn skal jeg aldriiii gjøre med mitt barn". Det kan for eksempel være å bysse/trille i søvn. Eller la han sovne ved puppen om natta. Jeg var helt overbevist om at han skulle sove på eget rom fra dag én.. Nå sover han sammen med meg hver natt. Det er sååå koselig 🙊 Smokk skulle jeg aldri gi. Nå koser han seg med smokk hver hver kveld når han legger seg. Jeg ser selvfølgelig nå i ettertid at mye av dette skyldes at jeg rett og slett ikke visste bedre hvordan babyer fungerer. Pinlig. Rett og slett. En ting er i alle fall sikkert og det er at hver gang noen av mine venninner kommer å kritiserer andres barneoppdragelse så er jeg den første til å si at det bryr jeg ingen ting om og at jeg er sikker på at det de gjør er til det beste både for de og barnet deres. Måtte bare få det ut..Anonymous poster hash: d6d4c...d08
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Slik er det med de fleste saker. Man vet faktisk ikke hvordan hverken andre har det, eller hvordan ting er før man har prøvd det selv. Kos deg med babyen din du, det er en fin tid. Anonymous poster hash: e7044...1e1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Ja slik er det, det er så lett å vite hvordan ting gjøres før man sitter i det:PAnonymous poster hash: bff7d...c98
Gjest Mythic Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Sånn har nok alle foreldre det Greit når man har selvinnsikt til å forstå at barn ikke kommer med en oppskrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå