AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hvilken rase ville du ha vært i Tolkien`s verden, Midgard ? http://www.playbuzz.com/jessicaf23/which-middle-earth-race-are-you Anonymous poster hash: 6ab40...7c0
Agathe Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 (endret) Jeg ville vært det Gandalf var, maia (tror jeg det var?). Eventuelt ville jeg vært vanlig menneske. Har alltid syns at Éowyn var tusen ganger kulere enn Arwen! Edit: I følge testen er jeg faktisk menneske - You are a Human. You are noble and brave, putting others before yourself. You think of the greater good and the things you can do to help society. Whether King or Queen of Gondor, or a simple village folk, you are proud of your people. Endret 26. september 2015 av Agathe
Fredsmegleren Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 You are a Wizard! You are cunning and intelligent, solving problems with questions and answers (unlike those thick headed dwarfs). You are wise and powerful, making you an asset on any life threatening adventure.
Wolfmoon Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 "You are a Wizard! You are cunning and intelligent, solving problems with questions and answers (unlike those thick headed dwarfs). You are wise and powerful, making you an asset on any life threatening adventure." Wizard i følge testen, visste ikke at det var en egen rase
Shai Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 You are a Hobbit! Quaint and happy, you love to eat and relax, keeping many friends and family to your heart. You enjoy the simpler things in life, but you're not afraid of a little adventure Det stemmer nok ganske bra
Gjest Stringfellow1 Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Human. You are a Human. You are noble and brave, and putting other people before yourself. You think of the greater good, and the things you can do to help society. Whether King or Queen of Gondor, or a simple village folk, you are proud of your people.
Minya Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Endte opp med Wizard jeg også, men jeg skulle gjerne vært hva nå enn Tom Bombadil var :D
Gjest Hummels Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 You are a dwarf! Rustic and proud, you keep your kin close and your money closer! You're not afraid of a little dirt or a little fight. Just goes to show, size doesn't match bravery.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 "You are a dwarf! Rustic and proud, you keep your kin close and your money closer! You're not afraid of a little dirt or a little fight. Just goes to show, size doesn't match bravery" vet ikke om jeg er så enig i testen, men noe stemmer jo egentlig ganske greit Anonymous poster hash: 27c81...851
Shinigami Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Hobbit Kjente meg igjen i beskrivelsen og
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 . Anonymous poster hash: 6ab40...7c0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Jeg er også en dverg. Anonymous poster hash: 4e9c4...cd5
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 You are a Wizard! You are cunning and intelligent, solving problems with questions and answers (unlike those thick headed dwarfs). You are wise and powerful, making you an asset on any life threatening adventure. jihu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå