AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Imorgen blir mitt barn 2 år! Jeg er alene med barnet, og bortsett fra et par timer på dagen hvor barnet skal til far så blir vi alene. Jeg har spurt familien om å treffes og finne på noe. Jeg Har invitert, og hørt om aldre vil ha besøk. Besteforeldrene til barnet, som for øvrig sa tidligere at de ønsket å være med på feiring, har reist bort. Jeg føler at jeg skuffet barnet mitt når jeg har så dårlig nettverk. Er redd for at dette setter standarden for hvordan alle bursdager blir. Jeg vil bare at barnet mitt skal ha det bra og være lykkelig 😔Anonymous poster hash: 33641...3f4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Uff! Jeg får så vondt inni meg av å lese sånt. Men en mager trøst er at en toåring ikke forstår så mye av bursdagfeiring ennå og når det blir litt eldre så er det gjerne barnebursdager som står i fokus. Prøv å gjør det beste ut av det og kos dere sammen, med kake og presang. Hvor i landet bor du sånn omtrent?Anonymous poster hash: 1e6c6...5e6 6
tingeling Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Sender deg en trøsteklem! Kan dere dra ut og finne på noe? Vet ikke hvor du bor, men besøksgård/ skogtur er alltid stas. Eller har barnet en god venn i barnehagen som du kan invitere? 2
kvinneguide Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Imorgen blir mitt barn 2 år! Jeg er alene med barnet, og bortsett fra et par timer på dagen hvor barnet skal til far så blir vi alene. Jeg har spurt familien om å treffes og finne på noe. Jeg Har invitert, og hørt om aldre vil ha besøk. Besteforeldrene til barnet, som for øvrig sa tidligere at de ønsket å være med på feiring, har reist bort. Jeg føler at jeg skuffet barnet mitt når jeg har så dårlig nettverk. Er redd for at dette setter standarden for hvordan alle bursdager blir. Jeg vil bare at barnet mitt skal ha det bra og være lykkelig Anonymous poster hash: 33641...3f4 Jeg forstår at dette er trist for deg, men forsøk å fokuser på at dere to skal kose dere og feire sammen. Som en annen her sa så har ikke toåringer store forventninger til hvordan dagen skal feires. Kan du ikke avtale med besteforeldre at dere feirer igjen med de når de er hjemme igjen? Jeg har en som har bursdag i skoleferien, ofte det ikke blir stor feiring på dagen fordi vi er bortreist eller andre er det. 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Det høres veldig rart ut at barnets besteforeldre ikke prioriterer bursdagen til deres barnebarn! Her har begge sett med barnets besteforeldre alltid prioritert den uansett geografisk avstand. Jeg forstår veldig godt at det føles sårt for deg. Kanskje du skal prøve å utvide nettverket deres? Melde dere inn i noe familiekor der dere begge kan være med/se deg rundt på ulike lokale nettsider for å finne ut hva som kan passe for dere begge samtidig?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Går ikke barnet i barnehage så kan invitere noen derfra? Har du ikke venner eller naboer som kan inviteres? Lekeplasskompiser? Hvorfor har du ikke skapt deg ett nettverk? Anonymous poster hash: b3758...934
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Bor dere i Møre og Romsdal?Anonymous poster hash: cf3eb...44b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Takk for svar. Planlegger at jeg og barnet skal ut og oppleve masse imorgen, og jeg vet at barnet kommer til å få en fin dag selv om det bare er oss to. Vi bor i sør. Jeg jobber med å skaffe et større nettverk, men det er ikke alltid like lett. Jeg har meldt oss inn i middagsgrupper, og barnet går i barnehage. Er ikke tid til så mye mer enn det i hverdagen vår. Jeg forsøker å prate med naboene når jeg treffer dem, men alle er opptatt med sitt. I barnehagen a ham flere venner, men de er opptatt denne helgen. Jeg har ringt flere familiemedlemmer, men ingen ringer meg tilbake. Jeg vil bare ikke skuffe barnet mitt Det er flaut å ikke ha noe særlig nettverk, det er flaut å sitte alene hele tiden 😢Anonymous poster hash: 33641...3f4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Takk for svar. Planlegger at jeg og barnet skal ut og oppleve masse imorgen, og jeg vet at barnet kommer til å få en fin dag selv om det bare er oss to. Vi bor i sør. Jeg jobber med å skaffe et større nettverk, men det er ikke alltid like lett. Jeg har meldt oss inn i middagsgrupper, og barnet går i barnehage. Er ikke tid til så mye mer enn det i hverdagen vår. Jeg forsøker å prate med naboene når jeg treffer dem, men alle er opptatt med sitt. I barnehagen a ham flere venner, men de er opptatt denne helgen. Jeg har ringt flere familiemedlemmer, men ingen ringer meg tilbake. Jeg vil bare ikke skuffe barnet mitt Det er flaut å ikke ha noe særlig nettverk, det er flaut å sitte alene hele tiden Anonymous poster hash: 33641...3f4 Virker som du har prøvd og bare vært litt uheldig. Det løsner nok etterhvert trøsten er at det gjelder flere, men i dette lykkelige stressende samfunnet er det ingen som tørr å innrømme det.Anonymous poster hash: e3a8c...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå