Gå til innhold

Dere ser "mixed couple" ute på byen, hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ser et par med forskjellig etnisk bakgrunn. Hva tenker du da.

Svar helt ærlig.

Anonymous poster hash: 173bf...faa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på kombinasjonen. Lys dame med mann fra Afrika eller Midtøsten er typisk white trash, for eksempel. Hvit mann med asiatisk dame er typisk taper som ikke får seg annet.

Anonymous poster hash: ecd75...565

• Liker 8
Skrevet

kommer helt an på komboen, og hvor attraktive de er.

Skrevet

Vet du hva? Jeg tenker helt ærlig ikke en dritt. Jeg kan tenke mitt om par basert på diverse andre ting, men ikke bare ut fra at de har forskjellig hudfarge.

• Liker 29
Skrevet

Så bra at de har funnet hverandre.

• Liker 8
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg legger ikke merke til det, og tenker dermed ingenting om det. 

Skrevet

Flere norske menn til oss som har den preferansen :danse:

Anonymous poster hash: 8aaee...401
Skrevet

Tenker fint lite over det med mindre jeg hører at en av dem har aksent og åpenbart ikke kommer fra Norge opprinnelig; da blir jeg litt nysgjerrig og lurer på hva som er historien bak det at de møtte hverandre. (Forøvrig er jeg typen til å gruble litt på folk jeg ser generelt, og kanskje spinne noen historier om dem for moro skyld osv)

• Liker 2
Skrevet

Spørs hvor den som ikke er etnisk norsk kommer fra. Er det en tyrker/greker/noe i den duren-fyr med ei norsk dame tenker jeg stakkars dumme kjærring som ikke skjønner at hun blir utnyttet. Sorry ass, men det er bare sånne tanker som dumper ned i hodet mitt, har hørt utallige stygge historier om sånne.

Anonymous poster hash: 79a24...3d4

• Liker 3
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Legger aldri merke til andre par ute...og iallefall ikke om de er såkalt mixed couple

Hvorfor skal man tenke over slike ting? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker stort sett ikke over det. Er selv del av et "mixed couple", var ikke klar over at det var et tema engang, før nå nylig.

Men: Norsk mann og asiatisk dame, da tenker jeg (dessverre) taper som ikke kunne få seg en annen/golddigger.

Anonymous poster hash: 7e451...371
  • Liker 7
Skrevet

Blond norsk jente med afrikaner: Once you go black, you don`t go back.

Anonymous poster hash: 22026...da6
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker HERREGUD WTF mixed couple?! Når ble det vanlig med mixed couples i Norge lissom!!?!!
Nei, jeg tenker egentlig ingenting. Tror ikke jeg legger merke til sånt i byen. Det er ganske daglig kost der jeg kommer fra, har vokst opp med folk fra hele verden.

Anonymous poster hash: 248b4...bb3
  • Liker 2
Skrevet

Flere norske menn til oss som har den preferansen :danse:

Anonymous poster hash: 8aaee...401

Huh, så i blandede par, så kan det altså bare være norsk kvinne/utenlandsk (utseende) mann? :klo: 

Jeg tenker i grunn svært lite, utover at jeg av og til lurer på hvordan de møttes (men det tenker jeg ganske ofte ellers også). 

Anonymous poster hash: 78b36...657

• Liker 2
Skrevet

Tenker ikke noe over det, er tross alt helt normalt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at de kaster bort årtusner med genetisk unikhet, står ovenfor alvorlige problemer med genetiske sykdommer om de skulle fått barn og at folk veldig lett lar seg påvirke av populære kultur som promoterer den slags.

Anonymous poster hash: 381b1...6b8
  • Liker 2
Skrevet

Ehh, unnskyld meg frekkiser.

Jeg er ei 21 år gammel jente med asiatisk opprinnelse og har hatt jevnaldrende kjærester gjennom årene. Vi får mange blikk, men de fleste kommentarer på oss handler om hvor pene vi er sammen som et par, skulle jo trodd at flertallet enten ikke tenker over det eller synes det er fint med en kombo,

men jeg som asiatisk jente med norske kjærester er bare stolt av det :)

Anonymous poster hash: 1639b...612
Skrevet

Først tenker jeg det samme som når jeg ser par med samme hudfarge: "søren, jeg vil også ha kjæreste". Så tenker jeg gjerne: "lurer på hvordan barna blir seende ut". Barn av foreldre med ulik farge blir ofte ekstra vakre.

Anonymous poster hash: 9ca26...f2e
  • Liker 7
Skrevet

Ehh, unnskyld meg frekkiser.Jeg er ei 21 år gammel jente med asiatisk opprinnelse og har hatt jevnaldrende kjærester gjennom årene. Vi får mange blikk, men de fleste kommentarer på oss handler om hvor pene vi er sammen som et par, skulle jo trodd at flertallet enten ikke tenker over det eller synes det er fint med en kombo,men jeg som asiatisk jente med norske kjærester er bare stolt av det :)Anonymous poster hash: 1639b...612

Jeg er helt enig med deg. Er asiater selv og typen er norsk. Vi er like gamle og vi får mest positive tilbakemeldinger ☺️

Anonymous poster hash: 2aaa4...4ec

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Er asiater selv og typen er norsk. Vi er like gamle og vi får mest positive tilbakemeldinger ☺️

Sant, får mange blikk på gata. Men da velger jeg bare å tenke at de synes vi er fine. Tenker de noe annet så får det være deres problem. Dumt å dømme.

Anonymous poster hash: 1639b...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...