AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Jeg har brått fått ekstremt dårlig balanse på morgenen når klokka ringer. Den er vel aldri strålende med det samme en står opp, men jeg klarer knapt å holde meg på beina i det hele tatt. Ville ha tryna flere ganger om det ikke var for at jeg har en smal gang fra soverommet til badet så jeg kan støtte meg. Innen jeg kommer ut av badet(10 minutter toppen) så er jeg helt vanlig igjen. Er dette farlig? Er inne i en svært stressende periode der søvn kan være litt mangelvare, men det har jeg nå hatt før også uten at jeg har hatt balanse problemer. Anonymous poster hash: 50131...d75
KRSby Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Tror ikke dette er veldig uvanlig. Litt som å reise seg etter noen timer på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Tror ikke dette er veldig uvanlig. Litt som å reise seg etter noen timer på sofaen. Men når en reiser seg brått fra sofaen så blir man jo svimmel, fordi blodtrykket faller og trenger noen sekunder på å komme seg. Jeg er jo ikke svimmel, jeg klarer bare ikke holde balansen. Er en helt absurd følelse å kjenne at man faller ut av balanse, men ikke er i stand til å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 50131...d75
KRSby Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Men når en reiser seg brått fra sofaen så blir man jo svimmel, fordi blodtrykket faller og trenger noen sekunder på å komme seg. Jeg er jo ikke svimmel, jeg klarer bare ikke holde balansen. Er en helt absurd følelse å kjenne at man faller ut av balanse, men ikke er i stand til å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 50131...d75 Om det er som du beskriver, ville jeg oppsøkt lege.
Atea Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Men når en reiser seg brått fra sofaen så blir man jo svimmel, fordi blodtrykket faller og trenger noen sekunder på å komme seg. Jeg er jo ikke svimmel, jeg klarer bare ikke holde balansen. Er en helt absurd følelse å kjenne at man faller ut av balanse, men ikke er i stand til å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 50131...d75 Kan være lavt blodtrykk, trenger ikke være noe farlig men snakk med legen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Kan være lavt blodtrykk, trenger ikke være noe farlig men snakk med legen. Har fått konstatert lett forhøyet blodtrykk(rett over normalen), men om det virkelig er lavt når jeg står opp så burde jeg jo føle meg svimmel tenker jeg. Åh, typisk at noe sånt må skje når jeg ikke har tid eller anledning til å dra til legen, holder på med innspurten til en eksamen. Anonymous poster hash: 50131...d75
Solstrålen. Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg har det også sånn, har alltid tenkt at det ikke et farlig og at det er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå