AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Heisann, Lurer på hvordan man blir en optoptist? Kan ikke finne noen utdanning for dette i Norge.... Har dette noen sammenheng med optikerutdanningen? Mener å huske jeg leste noe om at man kan gjøre noe av det samme som optiker(må kanskje ha videre studier?). Det virker utrolig spennende :-) Anonymous poster hash: 4e570...cf9
KRSby Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Heisann, Lurer på hvordan man blir en optoptist? Kan ikke finne noen utdanning for dette i Norge.... Har dette noen sammenheng med optikerutdanningen? Mener å huske jeg leste noe om at man kan gjøre noe av det samme som optiker(må kanskje ha videre studier?). Det virker utrolig spennende :-) Anonymous poster hash: 4e570...cf9 Mener du kanskje ortoptist? 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Mener du kanskje ortoptist? Oi, haha :-) Ja, er det jeg mener! Anonymous poster hash: 4e570...cf9 1
KRSby Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/ortoptist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå