AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Noen som kan tipse om singelmat til en lørdag?Middag. Anonymous poster hash: 47845...a9f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Taco, nachos, salater, biff (Kiwi har ofte sånn Go'helg tilbud), posjonspizza (eller lag en stor, så har du masse deilige rester!). Egentlig kan du lage det meste, men du får jo ofte noen rester da Anonymous poster hash: d45bc...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Nachos, du kan dele en kjøttdeig i 2 og spare den ene delen til annen anledning. Du får jo igjen en del rester av produkter da, som nachochips, salsa, rømme osv men dette kan jo brukes til taco eller noe annet en annen dag. Hvis ikke får du bestille en takeaway, Anonymous poster hash: cdb3d...eff
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Jeg er alene i dag og skal lage pasta carbonara. Anonymous poster hash: 8d59b...6a9
murray Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Jeg pleier lage pasta carbonara eller bestille sushi
Try2 Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 rema har laks til 39,- kjøpte varmrøkt laks:D
strawberry Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Du kan f.eks lage nachos, men bare steke halvparten av kjøttdeigen og fryse resten eller bruke resten i morgen eller mandag til noe annet. Eller kjøpe biff, potetbåter i ovn med salt, pepper, basilikum og olje og bruke 1/3 av en toro bernaise-sauspose (og salat / dampet brokkoli). Det meste kan egentlig lages, spesielt om man har fryser tilgjengelig.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Jeg er ofte alene på lørdager, men aldri tenkt at jeg må noe annet som er tilpasset for en person. Lager akkurat det jeg har lyst på, noen ganger justerer jeg porsjonen ned så det passer meg, eller lager såpass at det blir restemat 5
Jacuzzi Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Du kan jo faktisk lage alt som du ville laget til 2 eller 4 eller 10 personer, og spare restene...? Lammekjøttboller med rotgrønnsaker og blomkålmos/potetmos Kylling vindaloo Hjemmelaget hamburger, gjerne med hjemmebakt hamburgerbrød. Sopprisotto Hvis poenget er at det er kjedelig å lage fancy mat til 1 person (kjenner meg igjen i det!), kan du jo bestille en god pizza fra Dolly eller lignende. Pastaretter kan være kjempegod helgemat samtidig som de er kjappe å lage. Kjøp gjerne annen type pasta enn du pleier, eller fersk pasta. Pasta med bacon og parmesan. Pasta med chevre, spinat og tomat. Pasta med smør og ost og pepper.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Jeg skal ha fårikål, lager dobbelt opp så jeg har til søndagsmiddag i morgen og Anonymous poster hash: 6f535...477
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 I dag blir det hjemmelaget italiensk pizza på meg. Ellers liker jeg å lage indisk linsesuppe (dhal), lasagne (lunsj og middag i dagevis!), grove wraps med kylling og ferskensalsa, biff med fløtegratinerte poteter... Det finnes da ingen grenser selv om man tilfeldigvis spiser alene :D Anonymous poster hash: 2e04c...f48 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Jeg er ofte alene på lørdager, men aldri tenkt at jeg må noe annet som er tilpasset for en person. Lager akkurat det jeg har lyst på, noen ganger justerer jeg porsjonen ned så det passer meg, eller lager såpass at det blir restemat Samme her! Jeg lager ofte hjemmelaget pizza for eksempel. Da lager jeg bare 1/4 deig. Anonymous poster hash: 308ce...e53
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 Sashimi med ponzusaus og sesamfrø Til det avocado med sesamfrø samt en glassnudelsalat med sukkererter, gulrøtter, agurk, chili med dressing av litt ponzusaus og litt hoisinsaus blandet. Anonymous poster hash: 1d1a4...e6c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 Pasta carbonara Taco Anonymous poster hash: 0e861...f9d
Chelsea Skrevet 28. september 2015 #18 Skrevet 28. september 2015 Fersk butikkjøpt fylt pasta med grønn pesto, stekt bacon eller røkt skinke, cherrytomater og parmesan Pasta carbonara Pita eller tortillapizza med tomatsaus, løk, pepperoni, champignon, mozarella og norzola. Wrap med kylling, avocado, issalat, tacosaus og rømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå