AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Noen som har problemer etter den nyeste oppdateringen? Jeg har problemer med helt svart skjerm, nesten som om den har slått seg av gr. batteri. Lar seg ikke slå på, resetter den, så kommer det tilbake, og viser batteri på 60-70%. gjort det tuesn ggr (i hvert fall 10 ggr) siden oppdatering. Mange apper (inkl safari) lar seg ikke starte.... Noen med det samme? Hva gjør man, hvor klager man, hvem ringer man med. Hva f**n gjør man Anonymous poster hash: f1d65...d03
Rosewood Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Det har kommet en ny oppdatering nå, iOS 9.0.1, den skal ha fikset opp i flere av problemene med den forrige. Jeg hadde ikke så mange problemer me den, men det ene var at nedtellingen aldri ble spilt av.
Sirah Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Jeg har ikke hatt et eneste problem, men flere andre har hatt store. Last ned oppdatteringen du
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 TS her Lastet ned, men safari crasher fortsatt ved oppstart. Når det gjelder svart skjerm, så vet jeg ikke her og nå om det er bedre eller ikke, vi får se om dette gjentar seg eller ikke. Anonymous poster hash: f1d65...d03
Daiquiry Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Jeg ville tatt sikkerhetskopi, og nullstit tlf før oppdatering til 9.
tdm900 Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Prøv å stenge alle programmer som har vært åpnet, det kan hende det er noen av de du har som tar kapasitet i bakgrunnen. Selv pleier jeg å ta en runde å stenge alle, for å være sikker på at ikke noe tar unødvendig prosessor kraft 9.0.1 kom på onsdag, kjør oppdateringen. Om det ikke hjelper, sett den tilbake til fabrikk innstilling. Du mister ingen apper som du har kjøpt, de ligger klar for nedlasting, akkurat som om du har kjøpt ny iPhone.
sonush Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Prøv å stenge alle programmer som har vært åpnet, det kan hende det er noen av de du har som tar kapasitet i bakgrunnen. Selv pleier jeg å ta en runde å stenge alle, for å være sikker på at ikke noe tar unødvendig prosessor kraft 9.0.1 kom på onsdag, kjør oppdateringen. Om det ikke hjelper, sett den tilbake til fabrikk innstilling. Du mister ingen apper som du har kjøpt, de ligger klar for nedlasting, akkurat som om du har kjøpt ny iPhone. TS her Hvordan tar jeg sikkhetskopi før tilbakestilling? Hva med meldinger, bilder osv, notatsr.
tdm900 Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 (endret) Bilder kan du få tak i ved å koble tlf til data'n, mener å huske den kom opp som en ekstern disk i "Min data" i Win. Sikkerhets kopi gjør du fra iTunes når du har koblet tlf til datamaskin Meldinger tror jeg ikke finnes noen backup mulighet på. Du finner også mye informasjon her: Her Endret 27. september 2015 av tdm900
Daiquiry Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 TS her Hvordan tar jeg sikkhetskopi før tilbakestilling? Hva med meldinger, bilder osv, notatsr. Aktiver ICloud, trykk på sikkerhetskopier nå, og vent til den er ferdig. Velg hva du vil beholde, slik som apper og bilder. Deretter nullstiller du den.
Daiquiry Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Bilder kan du få tak i ved å koble tlf til data'n, mener å huske den kom opp som en ekstern disk i "Min data" i Win. Sikkerhets kopi gjør du fra iTunes når du har koblet tlf til datamaskin Meldinger tror jeg ikke finnes noen backup mulighet på. Du finner også mye informasjon her: Her Dette er tull, har man aktivert ICloud, får man alt tilbake, tom meldinger.
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Noen som har problemer etter den nyeste oppdateringen? Jeg har problemer med helt svart skjerm, nesten som om den har slått seg av gr. batteri. Lar seg ikke slå på, resetter den, så kommer det tilbake, og viser batteri på 60-70%. gjort det tuesn ggr (i hvert fall 10 ggr) siden oppdatering. Mange apper (inkl safari) lar seg ikke starte.... Noen med det samme? Hva gjør man, hvor klager man, hvem ringer man med. Hva f**n gjør man Anonymous poster hash: f1d65...d03 Jeg har hatt samme problemet, men koblet ikke at det kunne være pga oppdatering. Ingen gode råd dessverre.
Daiquiry Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 http://m.dinside.no/934717/problemer-etter-oppdatering-til-ios-9 Oppskrift på hvordan fikse problemene 😊
tdm900 Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Dette er tull, har man aktivert ICloud, får man alt tilbake, tom meldinger. Vil bare få gjøre deg oppmerksom på at når jeg hadde kjørt oppdatering på min forrige iPhone, og skulle sette i gang den nye, var det ikke med et eneste bilde eller melding Men bildene kommer hos meg rett inn i iPhoto
Daiquiry Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Da har du ikke valgt å sikkerhetskopiere meldinger og bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå