Gå til innhold

Hvor sniker folk mest i køen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innbiller meg at det er bussen... Skulle ta bussen i dag og tenkte jeg bare skulle sjekke. Det var jeg som kom først, og da bussen kom, gikk jeg ut til veien der den stoppa. Jeg gikk rolig mot døra, pusha ikke noe på i det hele tatt, og den ene etter den andre pressa seg forbi meg. Ganske fascinerende!!

Jeg er i grunnen ikke noe fan av å ta buss generelt, synes det er slitsomt og irriterende. Og denne gangen var bussen varm og lukta vondt i tillegg. Jeg hadde kanin en gang i tia, og sånn som det lukta i kaninburet hvis det var lenge siden sist jeg hadde skifta på det, sånn lukta det på bussen i dag :kvalm: Jeg må seriøst få meg bil...

Skrevet

Jeg snek masse i køen i fjor. Helt bevisst. Var gravid med bekkenløsning, og ingen reiste seg på flere uker. :evil: Så da gikk jeg forbi hele køen og satte meg på benken helt først. :kul: Så gikk jeg først på bussen når den kom.

Ellers så har dette fenomenet fasinert meg også. Men de aller fleste sniker ikke på "min" rute. De står tvertimot og venter tålmodie og bruker evigheter inn på bussen. Greit nok for meg. Tasser normalt etter som en sau jeg også. :wink:

Skrevet

Sniker sikkert inn på bussen jeg :ler:

når det er leddbuss og tre dører åpner seg er det vanskelig å ha oversikt over hvem som skal på før meg. :wink: dessuten er jeg fryktelig uoppmerksom, så ser sjedent hvem som er på bussholdeplassen og hvem som kom når.

Skrevet

Det har sikkert noe med at jeg bor i Kristiansand :D jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette i Oslo...

Skrevet
Det har sikkert noe med at jeg bor i Kristiansand :D jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette i Oslo...

Jepp, jeg merker det også her i byen. Spesielt damer som har med barn. De oppfordrer barna sine til å snike seg innimellom,....

Skrevet

I baren. Hvis man da i det hele tatt har et køsystem der.

Skrevet

Var på Tusenfryd med barna og var veldig oppdragende, sto pent i køen og ventet tålmodig på vår tur.........

så kommer det ei burugle av en mor med sønnen dinglende bak seg, trenger seg foran meg og en far som også sto pent i køen.... Vi hever våre stemmer og forteller damen pent at hun må stille seg i køen men hun hadde visst dårlig hørsel og vips hadde hennes barn fått seg en flytur mens andre små måtte vente litt lenger.... :evil: :o

Sånne opplevelser gjør meg fly :kjempesinna:

Skrevet

Jeg har og merket det på busskøen her i kr.sand. selv om jeg står på det første trinnet, så sniker noen andre seg på siden og inn foran meg :roll:

Skrevet

Må være på busstoppet i Olav Kyrres gt. i Bergen.

Skjønner ikke hvorfor, jeg har tatt buss derfra i årevis, og enda ikke opplevd at bussen kjører før alle er kommet ombord.

Skrevet

Jeg er fascinert!! Spesielt over enkelte gamle damer. De er rå! De tror visst de har førsterett av en eller annen grunn... :roll:

Skrevet
Jeg er fascinert!! Spesielt over enkelte gamle damer. De er rå! De tror visst de har førsterett av en eller annen grunn... :roll:

"De har jo opplevd krigen,..", klart de har førsterett da :roll:

Gjest Laban ikke innl.
Skrevet

Synes gamle damer må få lov til å snike litt, jeg. Hvis ikke er det alltid jeg som må reise meg for dem likevel - det er jo ingen andre som gjør det (og fy skam seg til dem). I noen land er det en allmennt akseptert regel at gamle kvinner får gå rett fordi en kø, og egentilig synes jeg det er en feir og grei regel som kommer oss alle til gode en gang...

Ellers "sniker" jeg selv alltid i barkøen, men det er nå engang slik at bartenderne gjerne ekspederer først de som ser våkne ut og har pengene klare i hånden (så det er vel egentlig ikke sniking)...

Skrevet

På kino er det sykt med sniking! Skulle se shrek 2 i går og sto ganske langt foran i køa for han mannen som skal rive billettene. Likevel kom det en gjeng ungdommer brautende frem, menj eg sa bare høylytt til venninna mi "er det ikke IRRITERENDE med folk som sniker overalt?" Da så de ganske satt ut tror jeg, og skjønte tegningen.

Det er lurt å si ordet SNIK høyt for da blir de flaue og slutter kanskje. huhu

Skrevet
Synes gamle damer må få lov til å snike litt, jeg. Hvis ikke er det alltid jeg som må reise meg for dem likevel - det er jo ingen andre som gjør det (og fy skam seg til dem). I noen land er det en allmennt akseptert regel at gamle kvinner får gå rett fordi en kø, og egentilig synes jeg det er en feir og grei regel som kommer oss alle til gode en gang...

Ellers "sniker" jeg selv alltid i barkøen, men det er nå engang slik at bartenderne gjerne ekspederer først de som ser våkne ut og har pengene klare i hånden (så det er vel egentlig ikke sniking)...

Jeg var i Praha i sommer, og der var alle over 40 gamle :o hvis jeg satt på trikken og en dame over 40 kom på stilte hun seg helt inntil meg og begynte å kremte. Tok en stund før jeg skjønte hva de drev med :ler: Makan! sier nå bare jeg, reiser meg gjerne for eldre, men ikke for damer på 45. De er stort sett bedre til bens en meg (sliter med ett dårlig kne)

Skrevet

Det er utrolig mange som sniker når de skal ombord på flyet, til tross for at de alle sammen har anviste plasser. :ler: Dette ser jeg hver dag på Gardermoen hvor jeg jobber.

Skrevet
Det er utrolig mange som sniker når de skal ombord på flyet' date=' til tross for at de alle sammen har anviste plasser. :ler: Dette ser jeg hver dag på Gardermoen hvor jeg jobber.[/quote']

jeg har gjort det :oops: men det var på en Norwegian flygning med unummererte plasser og jeg har flyskrekk så var livredd for å ikke få sitte sammen med sambo. Han var skikkelig flau over meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...