AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hei Etter at jeg og bf gikk fra hverandre i fjor hadde vi en stor konflikt på slutten av året. Jeg har ikke hørt noe fra han siden og han har heller ikke hatt barnet på nesten et år, så derfor ønsker jeg fullt foreldreansvar. Er det noe problem når ikke har vært tilstede på 1 år? Anonymous poster hash: 056ec...5fa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Du burde gjøre det! I og med at han ikkje har sett barna sine på ett år, så regner jeg med at han kanskje ikkje vill ha kontakt med dem...Anonymous poster hash: 3d4b6...e23
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Hei Etter at jeg og bf gikk fra hverandre i fjor hadde vi en stor konflikt på slutten av året. Jeg har ikke hørt noe fra han siden og han har heller ikke hatt barnet på nesten et år, så derfor ønsker jeg fullt foreldreansvar. Er det noe problem når ikke har vært tilstede på 1 år? Anonymous poster hash: 056ec...5fa Hvorfor lager du flere tråder med akkurat det samme spørsmålet? Det holder med én!Anonymous poster hash: f7dd8...319
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Hvorfor lager du flere tråder med akkurat det samme spørsmålet? Det holder med én!Anonymous poster hash: f7dd8...319 Forskjellig forum med forskjellige lesergruppe som kanskje har andre erfaringerAnonymous poster hash: 056ec...5fa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Forskjellig forum med forskjellige lesergruppe som kanskje har andre erfaringerAnonymous poster hash: 056ec...5fa De fleste leser vel under nye tråder og plukker ut det som er spennende, derfor ser man et hav av like tråder også.......... Anonymous poster hash: bb60a...482 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå