Gå til innhold

Ta fra far foreldreansvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Etter at jeg og bf gikk fra hverandre i fjor hadde vi en stor konflikt på slutten av året. Jeg har ikke hørt noe fra han siden og han har heller ikke hatt barnet på nesten et år, så derfor ønsker jeg fullt foreldreansvar. Er det noe problem når ikke har vært tilstede på 1 år?

Anonymous poster hash: 056ec...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde gjøre det! I og med at han ikkje har sett barna sine på ett år, så regner jeg med at han kanskje ikkje vill ha kontakt med dem...

Anonymous poster hash: 3d4b6...e23

Skrevet

Hei

Etter at jeg og bf gikk fra hverandre i fjor hadde vi en stor konflikt på slutten av året. Jeg har ikke hørt noe fra han siden og han har heller ikke hatt barnet på nesten et år, så derfor ønsker jeg fullt foreldreansvar. Er det noe problem når ikke har vært tilstede på 1 år? Anonymous poster hash: 056ec...5fa

Hvorfor lager du flere tråder med akkurat det samme spørsmålet? Det holder med én!

Anonymous poster hash: f7dd8...319

Skrevet

Hvorfor lager du flere tråder med akkurat det samme spørsmålet? Det holder med én!

Anonymous poster hash: f7dd8...319

Forskjellig forum med forskjellige lesergruppe som kanskje har andre erfaringer

Skrevet

Forskjellig forum med forskjellige lesergruppe som kanskje har andre erfaringer

De fleste leser vel under nye tråder og plukker ut det som er spennende, derfor ser man et hav av like tråder også..........

Anonymous poster hash: bb60a...482

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...