AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hun ligger oppå halsen min og durer. Prøver jeg å flytte henne legger hun seg tilbake med en gang. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 4b33e...5b5
Cermet Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Nå er det bare å innfinne seg med skjebnen. Hyggelig å kjenne deg! 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Mest sannsynig så er du god og varm der. Anonymous poster hash: 90615...5bb
Pinkee Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Halsen er sånn akkurat passe varm og koselig for en kattunge. Min likte seg der da hun var liten hun også, nå er hun snart 4 år og ligger i fanget. Jeg ble ikke kvelt. -Så kos deg med lille pusetassen din du, og slapp av
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Nå klarte jeg i rent overlevelsesinstinkt å få henne bort. Hun begynte nemlig å slikke meg i øret med nåletungen sin og da innså jeg alvoret... Heretter kommer jeg til å gå med skjerf og lue. Takk for støtten Anonymous poster hash: 4b33e...5b5 2
Mis(s)Understood Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Du har en kattunge. Et lite og ungt dyr som søker varme og tilhørighet hos deg. Kattungen din er, for å bruke andre ord, et lite barn (av arten katt). Jo mer kattungen knytter seg til deg nå, jo mer 'din katt' vil den voksne katten komme til å bli. Avvis kattungen og nekt den varmen av huden din og nekt den å uttrykke sin kjærlighet til deg (noe katter gjør når de vasker hverandre slik kattungen din vasket øret ditt), jo større sannsynlighet for at katten fin vil se seg om etter et bedre og mer kjærlig menneske. En katt som finner et hjem den opplever som bedre enn det hjemmet den har, - den flytter.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Du tuller nå. Ikke sant? Anonymous poster hash: 1ed7d...7b8
Gjest Hummels Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Ja jøss hun vil kverke deg. Hun vil nok kvitte seg med deg så hun kan overta huset/leiligheta i fred.
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Hvis kattungen ville tatt livet av deg tviler jeg på at hun som kanskje maks 2 kilo hadde lagt seg opp på halsen din for å ta deg av live. Katter er smarte dyr, så hun hadde nok funnet på noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå