AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Jeg vil egentlig bare komme med en liten egenerfaring til dere. Jeg har vært symptomjeger i månedsvis tidligere. Hver eneste måned før mens hadde jeg alle slags symptomer. Murringer, stikkinger, ømme bryst, kvalm etc, men har aldri vært gravid. Nå er jeg derimot gravid, og jeg hadde absolutt ingen symptomer den mnd jeg ble det. Hadde helt vanlige pupper som var helt like følelsesmessig som alle andre måneder, de er fortsatt helt like uten noe ømming eller blitt noe større ( 5 uker nå) Jeg er like sulten og føler meg ikke trøtt, ikke kvalm eller noe. Nå er jeg veldig tidlig på vei da ( men skal ikke beholde pga livssituasjonen nå) Men jeg tenkte at dette sikkert er litt betryggende å vite og at man gjerne kan slappe litt av. Det er hvertfall noe jeg ville likt å lest når jeg prøvde tidligere for noen år siden. Det er selvfølgelig forskjell fra person til person, men det beste tegnet er å vente til uteblitt mens ☺Anonymous poster hash: 7520f...71d 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Er det ikke litt feil å kalle tegn på graviditet for symptom? Symptom benyttes jo helst på tegn på sykdom. Anonymous poster hash: 51ec3...e18
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Er det ikke litt feil å kalle tegn på graviditet for symptom? Symptom benyttes jo helst på tegn på sykdom. Anonymous poster hash: 51ec3...e18 Pirk, pirk. Skal man kalle det tegn da? Helsepersonell bruker også symptomer/plager i forbindelse med graviditet. Til TS: Opplevde det samme her. Jeg hadde masse tegn/symptomer/whatever hver eneste måned. Mest sannsynlig pga p-pilleslutt, alt ble veldig annerledes etter det. Og så kom den måneden hvor uteblitt mens var det eneste tegnet. Er 16+4 nå, og har ennå ikke hatt noen særlige plager, bare litt sliten. Men jeg har vært på ul to ganger og sett at alt er perfekt og hørte hjertelyden senest i går. Så jeg er helt sikkert gravid! Anonymous poster hash: f9e0a...98e 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Det er vel ikke mange som rasjonelt sett ikke er enig med deg TS, men det er jammen ikke lett å forholde seg rolig og rasjonell når man står midt oppe i det. Selv hadde jeg det som deg ved forrige graviditet, følte meg mye mindre gravid når jeg først var gravid sammenlignet med tidligere måneder når jeg ikke var gravid. Likefullt sittet jeg her og kjenner etter og tester alt for tidlig når vi prøver på andremann. Jeg VET jo at jeg sannsynligvis ikke får noen symptomer tidlig i graviditeten, men midt oppe i prøvevannviddet er det ikke lett å være rasjonell Anonymous poster hash: 06aec...7d1
Pearl2.0 Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Vel, jeg hadde andre symptomer den måneden jeg ble gravid enn før mensen, men det var definitivt symptom. Tror det der er individuelt, akkurat som alt annet i svangerskapet ☺
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Jeg kjente faktisk stor forskjell på da jeg var gravid. Har aldri vært plaget med små murringer fra eggløsning og til mens. Og i tillegg hadde jeg etter hvert ganske så god luktesans. Det har jeg hatt hver gang jeg er gravid.Anonymous poster hash: f7481...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå