Gå til innhold

Matcher best med yngre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært medlem på en nettdatingside noen måneder og har oppdaget noe jeg ikke trodde om meg selv. Nemlig at jeg liker yngre menn, altså som i yngre enn meg selv.

Jeg synes nesten dette er litt flaut, å etterhvert kanskje komme drassende med en kjæreste 3-6 år yngre enn meg selv. Jeg vet familien min faktisk ville foretrukket at jeg ikke fikk en kjæreste eldre enn meg selv, for det har vært oppe til diskusjon tidligere. Men jeg vet ikke, føler det blir litt rart liksom. Har aldri hatt en kjæreste yngre enn meg selv. Hva erfaringer har dere gjort dere med dette?

Henriette 34

Anonymous poster hash: ba6c0...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har vært medlem på en nettdatingside noen måneder og har oppdaget noe jeg ikke trodde om meg selv. Nemlig at jeg liker yngre menn, altså som i yngre enn meg selv.

Jeg synes nesten dette er litt flaut, å etterhvert kanskje komme drassende med en kjæreste 3-6 år yngre enn meg selv. Jeg vet familien min faktisk ville foretrukket at jeg ikke fikk en kjæreste eldre enn meg selv, for det har vært oppe til diskusjon tidligere. Men jeg vet ikke, føler det blir litt rart liksom. Har aldri hatt en kjæreste yngre enn meg selv. Hva erfaringer har dere gjort dere med dette?

Henriette 34

Hallo, det er jo ingen aldersforskjell det der...3-6 år yngre! Det er jo jevngamle.

Slapp av og nyt at du liker yngre menn. Kvinner lever lenger, så den beste matchen;)

Anonymous poster hash: 5bd35...193

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler meg også mest tiltrukket av yngre menn, samme alderspenn som deg! Krysser fingrene for at jeg finner en som er interessert i et gammalt vrak som meg.... J28

Anonymous poster hash: 87178...f11
Skrevet

Jeg har alltid gått for yngre menn. Aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: 5d181...d53

• Liker 1
Skrevet

Siste jeg traff er 10 år yngre og vi skal treffes igjen. Jeg har også hatt alderssperrer, oh har det vel egentlig ennå, men det begynner å bli vanskeligere å skille disse mennene etter alder. Noen ser jo gamle ut når de er 35 og andre yngre når de er 45.

• Liker 2
Skrevet

3-6 års aldersforskjell er da ingen forskjell å snakke om så lenge begge er voksne. At dama er eldst, har da ingenting å si. Det må da være dumt å la sånne bagateller ødelegge for noe som kan bli noe veldig fint.

Skrevet

Noen mennesker har så merkelige forestillinger. Hvis jeg bytter litt ut i teksten, så håper jeg, TS, at du klarer å se hvor latterlig dette er.

Hei, jeg har vært medlem på en nettdatingside noen måneder og har oppdaget noe jeg ikke trodde om meg selv. Nemlig at jeg liker blonde menn, altså som i lyst hår.
Jeg synes nesten dette er litt flaut, å etterhvert kanskje komme drassende med en kjæreste med blondt hår. Jeg vet familien min faktisk ville foretrukket at jeg ikke fikk en kjæreste med mørkt hår, for det har vært oppe til diskusjon tidligere. Men jeg vet ikke, føler det blir litt rart liksom. Har aldri hatt en blond kjæreste. Hva erfaringer har dere gjort dere med dette?
Henriette 34

Anonymous poster hash: 7a5e9...f20
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må jo være lov å date yngre, eldre eller hva det måtte være hvis man vil... Har alltid foretrukket både litt og mye eldre damer, og stort sett null stress og bare positivt det.... Men, alt er relativt....

Skrevet

Jeg er snart 37 og han er nettop fylt 34.Jeg tenker ikke så mye på det.

Anonymous poster hash: 2ae4a...61a
Skrevet

3-6 år når begge er over 20.. Ser ikke helt problemet her.. Det er bare i hodet ditt, ingen andre bryr seg.

Skrevet

Jeg tenker det er noe som kommer av seg selv, når man blir eldre. Forrige gang jeg var singel var jeg i første halvdel av tjueåra, og da var selvsagt yngre gutter uaktuelt, siden de var så veldig unge/tenåringer. Nå derimot er jeg i midten av tredveåra, og en fyr kan være ganske mye yngre enn meg, og fortsatt være en voksen mann på samme erfaringsnivå som meg. 

Akkurat nå kikker jeg på en som er fem år yngre, og det hadde jeg aldri trodd om meg selv, men det er jo helt uproblematisk. Opplever dog at det er stor forskjell på menn rundt tredve, datet en annen på samme alder, og han føltes som en stor guttunge, mens han jeg treffer når virker mye mer moden, og jeg ser jo at det har sammenheng med de erfaringene han har gjort seg. 

Anonymous poster hash: d6d61...0f0
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe problem med den aldersforskjellen der. Jeg og liker litt yngre menn. Sist ex var 5 år yngre. Nå har jeg akkurat fått meg kjæreste, og han er 33 år, og jeg er 37 år.

Anonymous poster hash: 372e6...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...