Gå til innhold

5 uker ingen vekt nedgang! Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meldt meg inn i vektklubb.

Registrerer alt jeg spiser, også smør.

Ligger på ca 1300 kalorier om dagen. Holder meg for det meste under eller litt over. Har også trent 3-4 dager i uka. Både lett styrke og 45 min intervaller på mølle.

Jeg har gått kun gått ned 2 kg! På disse ukene! Startet også å trene først for 5 uker siden. Fra å være ca inaktiv til å redusere kaloriinntak pluss trene hadde jeg forventet mye større forandring! Har kun mistet et par cm rundt lår og midje, fornøyd med det men ikke etter 5 uker!

Trodde kalorikontroll var nøkkelen.

Kan det hende lavkarbo passer kroppen min bedre? Hvordan vet man sånt?

:/

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å spise oftere, og mer -ihvertfall de dagene du trener, 1300 kcal høres veldig lite ut...

• Liker 1
Skrevet

Nå sier jo du ingen ting om hvor mye du veier i utgangspunktet. Hvis du er 160 cm høy og veier 100 kg høres dette veldig rart ut, men ellers er det litt vanskelig for oss å vite.

Muskler veier mer enn fett, så hvis du har lagt på deg muskler og mistet fett er det ikke sikkert at du har gått ned så mye du vil i kg. Jeg synes det er mye bedre å forholde seg til cm.

1300 kcal om dagen er litt lite.

Anonymous poster hash: adc2a...e84
Skrevet

Nå sier jo du ingen ting om hvor mye du veier i utgangspunktet. Hvis du er 160 cm høy og veier 100 kg høres dette veldig rart ut, men ellers er det litt vanskelig for oss å vite.

Muskler veier mer enn fett, så hvis du har lagt på deg muskler og mistet fett er det ikke sikkert at du har gått ned så mye du vil i kg. Jeg synes det er mye bedre å forholde seg til cm.

1300 kcal om dagen er litt lite.

Anonymous poster hash: adc2a...e84

Jeg veide 110 kg og er 160 cm. Jeg har gått ned 12 kg kun ved å spise mindre, i 7 uker

Anonymous poster hash: 7e425...5c3

• Liker 1
Skrevet

Prøv å spise oftere, og mer -ihvertfall de dagene du trener, 1300 kcal høres veldig lite ut...

Hvis hun ikke går ned i vekt med det kostholdet hun har nå, hjelper det jo svært lite å spise enda mer

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...