Teardrop Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 (endret) Meldt meg inn i vektklubb. Registrerer alt jeg spiser, også smør. Ligger på ca 1300 kalorier om dagen. Holder meg for det meste under eller litt over. Har også trent 3-4 dager i uka. Både lett styrke og 45 min intervaller på mølle. Jeg har gått kun gått ned 2 kg! På disse ukene! Startet også å trene først for 5 uker siden. Fra å være ca inaktiv til å redusere kaloriinntak pluss trene hadde jeg forventet mye større forandring! Har kun mistet et par cm rundt lår og midje, fornøyd med det men ikke etter 5 uker! Trodde kalorikontroll var nøkkelen. Kan det hende lavkarbo passer kroppen min bedre? Hvordan vet man sånt? :/ Endret 25. september 2015 av Teardrop
Meadow Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Prøv å spise oftere, og mer -ihvertfall de dagene du trener, 1300 kcal høres veldig lite ut... 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Nå sier jo du ingen ting om hvor mye du veier i utgangspunktet. Hvis du er 160 cm høy og veier 100 kg høres dette veldig rart ut, men ellers er det litt vanskelig for oss å vite. Muskler veier mer enn fett, så hvis du har lagt på deg muskler og mistet fett er det ikke sikkert at du har gått ned så mye du vil i kg. Jeg synes det er mye bedre å forholde seg til cm. 1300 kcal om dagen er litt lite. Anonymous poster hash: adc2a...e84
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Nå sier jo du ingen ting om hvor mye du veier i utgangspunktet. Hvis du er 160 cm høy og veier 100 kg høres dette veldig rart ut, men ellers er det litt vanskelig for oss å vite. Muskler veier mer enn fett, så hvis du har lagt på deg muskler og mistet fett er det ikke sikkert at du har gått ned så mye du vil i kg. Jeg synes det er mye bedre å forholde seg til cm. 1300 kcal om dagen er litt lite. Anonymous poster hash: adc2a...e84 Jeg veide 110 kg og er 160 cm. Jeg har gått ned 12 kg kun ved å spise mindre, i 7 uker Anonymous poster hash: 7e425...5c3 1
Taklampe Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Prøv å spise oftere, og mer -ihvertfall de dagene du trener, 1300 kcal høres veldig lite ut... Hvis hun ikke går ned i vekt med det kostholdet hun har nå, hjelper det jo svært lite å spise enda mer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå