AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Så tilfeldigvis på kveldens program og ramlet over TV2s "Thomas & Harald". Følte at alle i det programmet var mindre smarte. Alt virket uintelligent. Er det virkelig mulig?Anonymous poster hash: 6b478...a60 7
Gjest Dårris Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Er enda mindre intelligent å ikke engang vite hva programmet heter før man begynner å kritisere folkene i det... 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Er enda mindre intelligent å ikke engang vite hva programmet heter før man begynner å kritisere folkene i det... Å HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 46b2e...81a 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Er enda mindre intelligent å ikke engang vite hva programmet heter før man begynner å kritisere folkene i det... "Senkveld" ja. Men valgte å titulerer det "Thomas & Harald" da jeg antok at programmets seere forsto. Den antakelsen burde jeg ikke ha gjort.Anonymous poster hash: dbb55...25f 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 I konseptet fredagskveld talkshow så ligger det som regel ikke så mye intellektuelt, generelt sett. Det er ment som enkel underholdning. Anonymous poster hash: 66ead...bc6 1
Gjest Dårris Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 "Senkveld" ja. Men valgte å titulerer det "Thomas & Harald" da jeg antok at programmets seere forsto. Den antakelsen burde jeg ikke ha gjort.Anonymous poster hash: dbb55...25f Selvfølgelig forsto alle hva du mener. Men høres litt tåpelig ut å klage på hvor uintelligente alle i programmet er når man ikke selv er smart nok til å skrive programmets virkelige navn... 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Selvfølgelig forsto alle hva du mener. Men høres litt tåpelig ut å klage på hvor uintelligente alle i programmet er når man ikke selv er smart nok til å skrive programmets virkelige navn... Det handler ikke om og ikke være smart, når man oppgir feil navn på et tv program.... Anonymous poster hash: 84d44...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Må alt være intelligent svada da? Når jeg kommer hjem på en fredag etter en lang uke med mas og kjas ønsker jeg rett og slett å bare sette meg ned etter en kjapp IKKE eksisterende slow cooking middag og ta meg en fredagspils i sofaen med noe lett noe på tv. Skjønner ikke problemet? Må alt på tv være så himla seriøst og IQ relatert da? Kan gjerne snakke og fred og krig og politikk å sånn, men på en fredagskveld? Virkelig.. Det er stor forskjell på Senkveld og Aktuelt heldigvis, begge kan være helt greit å se på men fy søren så glad jeg er for at ikke alt på tv må handle om å løse verdenskonflikter hele tiden. Er vel bare for deg ts å se på noe mer modent og intelligent det velAnonymous poster hash: ed624...678 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Er enda mindre intelligent å ikke engang vite hva programmet heter før man begynner å kritisere folkene i det... Er det virkelig det? Anonymous poster hash: a11c4...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 I konseptet fredagskveld talkshow så ligger det som regel ikke så mye intellektuelt, generelt sett. Det er ment som enkel underholdning. Anonymous poster hash: 66ead...bc6 Likevel er det stor forskjell på f.eks. Skavlan og Senkveld. Jeg har ikke spesielt sansen for Fredrik Skavlan, men at programmet hans holder et langt høyere nivå enn Senkveld er det liten tvil om. Anonymous poster hash: a11c4...4a5 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Selvfølgelig forsto alle hva du mener. Men høres litt tåpelig ut å klage på hvor uintelligente alle i programmet er når man ikke selv er smart nok til å skrive programmets virkelige navn... Dette har ingenting med å være smart å gjøre. Om du ikke skjønner det, så er du ikke spesielt smart. Anonymous poster hash: a11c4...4a5 3
Pinkee Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Senkveld er vel ment å være et fjaseprogram, ikke et iq-program. Mens Skavland er mer for dem som liker å lære noe, om folk og verden forøvrig. Sjelden jeg ser Senkveld da, er ikke min fredagskveldhumor. Men, tror det er ment å være dum-morsomt, og det er jo tydelig at ange liker den formen for humor.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 I konseptet fredagskveld talkshow så ligger det som regel ikke så mye intellektuelt, generelt sett. Det er ment som enkel underholdning.Anonymous poster hash: 66ead...bc6 Nytt på Nytt og Skavlan , ja også Lindmo, er underholdene talk show: men programledernecog gjestene er rimelig greit oppegående.Anonymous poster hash: dbb55...25f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Selvfølgelig forsto alle hva du mener. Men høres litt tåpelig ut å klage på hvor uintelligente alle i programmet er når man ikke selv er smart nok til å skrive programmets virkelige navn... Du mener det handler om smarthet når man istedenfor detnoriginle navnet etter over 10 år på skjermen heller kaller de ved navn? Jeg mener det er intelligens å kalle de for "Thomas & Harald".Anonymous poster hash: dbb55...25f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Må alt være intelligent svada da? Når jeg kommer hjem på en fredag etter en lang uke med mas og kjas ønsker jeg rett og slett å bare sette meg ned etter en kjapp IKKE eksisterende slow cooking middag og ta meg en fredagspils i sofaen med noe lett noe på tv. Skjønner ikke problemet? Må alt på tv være så himla seriøst og IQ relatert da? Kan gjerne snakke og fred og krig og politikk å sånn, men på en fredagskveld? Virkelig.. Det er stor forskjell på Senkveld og Aktuelt heldigvis, begge kan være helt greit å se på men fy søren så glad jeg er for at ikke alt på tv må handle om å løse verdenskonflikter hele tiden. Er vel bare for deg ts å se på noe mer modent og intelligent det velAnonymous poster hash: ed624...678 NRK klarer det fint med Nytt på Nytt, Beat for Beat (når det sendes), Lindmo og Skavlan. Synes det er skuffende at TV2 ikke klarer å kombinere det intelligente med humor. Men antar de må ha seere de også...Anonymous poster hash: dbb55...25f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Jeg er ikke noen særlig tilhenger av "intelligent TV", men Senkveld er jo direkte fordummende. Barnslig humor og når det er interessante gjester, stilles det som regel totalt uinteressante og snevre spørsmål... og sånn har de holdt på i over ti år! For sju år siden kunne det være gøy å slumre på sofaen en fredagskveld med gullrekka i form av bl.a. Nytt på nytt og Senkveld, men de siste årene har jeg nærmest uten unntak valgt å heller sette på en film dersom jeg skal tilbringe fredagskvelden på sofaen. Anonymous poster hash: 45ed1...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 NRK klarer det fint med Nytt på Nytt, Beat for Beat (når det sendes), Lindmo og Skavlan. Synes det er skuffende at TV2 ikke klarer å kombinere det intelligente med humor. Men antar de må ha seere de også...Anonymous poster hash: dbb55...25f Beat for beat og skavland: ZZZZZZzzzz Du kan ikke se mer enn en kanal om gangen så om du liker nrk sitt fredagsprogram bedre så klarer du vel deg fint med det. Anonymous poster hash: ed624...678
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #18 Skrevet 13. oktober 2015 Beat for beat og skavland: ZZZZZZzzzz Du kan ikke se mer enn en kanal om gangen så om du liker nrk sitt fredagsprogram bedre så klarer du vel deg fint med det.Anonymous poster hash: ed624...678 Huff så vulgært av deg...du vet sikkert at Thomas & Harald (Zzzkveld) sendes etter Skavlan.Anonymous poster hash: dbb55...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå