Gjest vekt Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 sliter ! jeg MÅ få råd.. kinkig situasjon dette.. etter en jobb fest, der jeg pratet og flørtet Litt For mye (ingenting fysisk), med en kollega har jeg hatt samme problemet... (vi tør liksom ikke snakke sammen) Jeg RØDMER hver gang jeg ser han.... ! :oops: Hater å være den "svake" i slike situasjoner! :evil: Hvordan blir jeg kvitt rødminga..?? han må tro jeg er idiot, han er også endel år eldre enn meg - noe som gjør min posisjon desto svakere.. Føler at han har sagt noe om meg til noen av de andre Jeg kan ta ham i å "smugtitte" på meg.. Men vet egentlig ikke hvordan man bør fremstyå i en slik situasjon.. Noen med erfaringer??
Bitte Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Jepp,har vært der selv..og det er farlig. Kan bli vanskelig mellom dere dersom det skjer noe fysisk. Jeg ble sammen med en på jobb for noen år siden,og det endte med at jeg villeslutte..det ble for tett. I din situajson,så bør du jo absolutt prate med han. Kanskje ikke om det som har skjedd..men bare sånn generellt. Det værste er å være unaturlig fjern. Vær så naturlig du klarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå