LukaFrost Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 (endret) Jeg trenger nye løpesko og har virkelig ikke peiling på området. Jeg får sjelden god service på sportsbutikker, så jeg må prøve å gjøre noe research i forkant. Foten miner sånn at den sliter skoene mot utsiden av hælen. Når jeg går setter jeg ikke hælen helt beint ned, men har noe mer vekt på utsiden før foten vris innover og framover. Jeg går nok ikke helt sånn som "normalen." Foten er ellers smal, med stortåa som den lengste tåa. Skoene vil bli brukt i marka, da jogging på asfalt er pyton. Jeg går raskt mer enn jeg jogger. Noen som skjønner og har peiling? Setter veldig stor pris på hjelp. Endret 25. september 2015 av LukaFrost
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jeg har god erfaring med løpelabbet. Der filmer de mens du løper/går på mølle og ser på fotstillingen din. I de butikkene jeg har vært er de svært hjelpsomme og flinke. Lykke til Anonymous poster hash: c4237...4c5
Gjest Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 (endret) Jeg har god erfaring med løpelabbet. Der filmer de mens du løper/går på mølle og ser på fotstillingen din. I de butikkene jeg har vært er de svært hjelpsomme og flinke. Lykke til Anonymous poster hash: c4237...4c5 Jeg også!! Gå til Löplabbet! Endret 25. september 2015 av suspiria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå