AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Dette er ikke en hetsetråd. Det er flere kjendiser som har synlige føflekker, som har blitt et slags kjennemerke. F.eks Triana Iglesias Har du en føflekk som du har valgt å ikke fjerne? I såfall hvor er den/de? Jeg selv har ingen, utover sånne bittesmå lysebrune som hverken jeg eller andre ser uten å studere nærme. Anonymous poster hash: bad1a...89a
Berentsens Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jada. Har mange føflekker på kroppen, både i ansikt, armer, ryggen, magen og beina. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Har ing føfleller jeg har valgt fjerne.... Hvis jeg skulle fjernet måtte det vært helsemessige årsakerAnonymous poster hash: 3d88f...504 2
Djungelvrål Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Ja, jeg har en del. Men ingen store i ansiktet. Har en stor en på siden på halsen, ser ikke noen grunn til å fjerne den.
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Ja, det er vel en del, men ingen som er spesielt store eller noe jeg opplever som skjemmende. Har til og med en liten en på siden av brystet som jeg kaller min tredje brystknopp Trodde ikke det var vanlig å fjerne dem sånn helt uten videre bare fordi det er en flekk? Synes bare det er så rart formulert, "valgt å ikke fjerne", som om det vanlige er å fjerne alt man ser. 3
LiKa1986 Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Har føflekker over hele kroppen. Bare fjernet en som legen mente så litt mistenkelig ut, men var ikke noe.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Her om dagen oppdaget jeg noen nye bitte små på siden av den ene puppen min. Ser ut som noen har tatt en malerkost å knipset på den Anonymous poster hash: fdb54...fb0
Shai Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Har to i ansiktet, en på skrå over overleppen og en et stykke ute på kinnet. Føler selv de bringer liv til ansiktet mitt, og selv om jeg har vurdert å fjerne dem, klarer jeg meg fint med dem
Emelisse Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Jeg har sannsynligvis dalmatiner i familiens gene pool, men jeg hadde jo hatt arr over alt skulle jeg fjernet alle føflekkene som synes. Har kun fjernet enkelte av de største på ryggen, og opplever ikke resten som skjemmende.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Uff har et lite i ansiktet, men den er synelig. Men mannen min elsker den så jeg valgte å ikke fjerne den, men dessverre så har jeg ca 16 små men mørke i skrittet og rundt i området. Det blir veldig dyrt å fjerne så mange, men skulle veldig gjerne ha gjort det :-( Anonymous poster hash: 7b4c1...417
Hmmmmmm Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Dette er ikke en hetsetråd. Det er flere kjendiser som har synlige føflekker, som har blitt et slags kjennemerke. F.eks Triana Iglesias Har du en føflekk som du har valgt å ikke fjerne? I såfall hvor er den/de? Jeg selv har ingen, utover sånne bittesmå lysebrune som hverken jeg eller andre ser uten å studere nærme.Anonymous poster hash: bad1a...89a Jeg har en mørk en over leppa sånn som madonna sin falske. Litt lengere opp en den til Triana har. Har fått spørsmål rundt den. Så sikkert noen som tror jeg tegner den på😌
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Har noen i skulderområdet jeg gjerne skulle fjerna, og en i hodebunnen (heldigvis hudfarget og skjult av håret), men har bare ikke fått gjort det. Synes det ser så vondt ut Og er jo ingen som ser dem utenom meg.... Anonymous poster hash: d3560...8aa
Fredsmegleren Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Har massevis, men tenker ikke å fjerne noen før legen anbefaler det. Dersom jeg skulle fjernet dem pga kosmetiske årsaker ville jeg nok ende opp med å betale ganske så mange tusen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 Jeg har tenkt på å fjerne føflekker i ansiktet i flere år, ikke fordi de plager meg, men fordi de åpenbart er et problem for andre. Jeg har tre stykker som andre faktisk får seg til å kommentere, jeg synes slikt er vanvittig frekt. Tanta mi prøvde flere ganger å klemme den ene av dem fordi den er pigmentløs og hun trodde det var en kvise. Jeg er ikke oppdratt med at man kommenterer andres kropper og utseende og ble da jeg var mye yngre veldig ukomfortabel når andre gjorde det. Jeg har fått kommentarer på nese, hake, føflekker og hender og helt ærlig ble jeg alltid litt ille berørt på den som kommenterte sine vegne selv om det ofte stakk samtidig. Tenk å være så frekk at man kommenterer andres utseende negativt? Nå som jeg er voksen merker jeg at jeg ikke kommer til å fjerne noen av nesten på trass. Hvis mitt utseende plager noen så er det deres problem, ikke mitt. Anonymous poster hash: 70ff1...d35 4
Gjest marizz Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Er det vanlig å fjerne alle føflekker? :O Jeg tenker at man ikke fjerner føflekker med mindre de er helsefarlige eller noe man skjemmer seg veldig over. Har en del på ryggen, armene og lignende, men har egentlig ikke tenkt tanken på at jeg må fjerne de..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Er det vanlig å fjerne alle føflekker? :O Jeg tenker at man ikke fjerner føflekker med mindre de er helsefarlige eller noe man skjemmer seg veldig over. Har en del på ryggen, armene og lignende, men har egentlig ikke tenkt tanken på at jeg må fjerne de.. Vanlig og vanlig, jeg mener bare at enkelte føflekker er ganske blikkfang og noen velger da å fjerne de. Snakker da ikke om sånne bittesmå som knapt synes, men f.eks http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I000054YarZTKJ4Y/t/200/I000054YarZTKJ4Y.jpg - det første jeg ser er de 3 føflekkene, men det er jo ikke alle som legger merke til sånt og/eller tenker på å fjerne de og det er helt greit. Anonymous poster hash: bad1a...89a
Gjest The damned Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Ja,jeg har mange,men har aldri tenkt at jeg skal fjerne dem. Faktisk så tenker jeg knapt på at jeg har dem. De bare er der,og jeg syns ikke at det er stygt eller skjemmende på noen som helst måte.
365vinter Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Jeg har også mange, og har egentlig aldri vurdert å fjerne dem. Liker føflekkene mine, jeg 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Vanlig og vanlig, jeg mener bare at enkelte føflekker er ganske blikkfang og noen velger da å fjerne de. Snakker da ikke om sånne bittesmå som knapt synes, men f.eks http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I000054YarZTKJ4Y/t/200/I000054YarZTKJ4Y.jpg - det første jeg ser er de 3 føflekkene, men det er jo ikke alle som legger merke til sånt og/eller tenker på å fjerne de og det er helt greit. Anonymous poster hash: bad1a...89a Oi. Dette må da være trolling? Anonymous poster hash: 70ff1...d35 4
Gjest marizz Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Vanlig og vanlig, jeg mener bare at enkelte føflekker er ganske blikkfang og noen velger da å fjerne de. Snakker da ikke om sånne bittesmå som knapt synes, men f.eks http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I000054YarZTKJ4Y/t/200/I000054YarZTKJ4Y.jpg - det første jeg ser er de 3 føflekkene, men det er jo ikke alle som legger merke til sånt og/eller tenker på å fjerne de og det er helt greit. Anonymous poster hash: bad1a...89a Jeg ser egentlig ikke problemet med de :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå