Gå til innhold

Feil på Samsung vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver i desperat håp om å finne en løsning på problemet.

Jeg har en Samsung vaskemaskin som er halvannet år gammel. I går blinket den 5E da jeg kom ned om morningen for å ta opp vasken fra dagen før. Tok med en haug med håndklær og gikk gjennom den vanlige prosedyren med å dra ut kontakten og åpnet opp for å rense filteret i maskinen

maskinen. Det var et lite stoffstykket som hadde tatt veien dit da. Vanligvis er det små barnesokker som trosser vaskeposen de blir lagt i... Men i går vasket jeg jo sengetøy. Så jeg tømte maskinen for vann og lo, og satte maskinen på på nytt. I dag morges blinket den igjen. Samme vask. Jeg åpner, det kommer vann ut, men ingen ting som tetter, såvidt jeg kan se. Setter på sentrifugering, og den begynner straks å blinke igjen.

Så litt rådvill og forvirret, hva gjør jeg?

Jeg har full skittentøyskurv og null peiling.

Setter stor pris på gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ingen råd til deg. Har du sett etter i feilsøkingsavsnittet i bruksanvisningen til vaskemaskinen?

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har sjekket, og det er den som sier jeg må tømme filteret. Kommer ikke lenger enn det før det er på an igjen

Skrevet (endret)

Takk for svar!

Jeg har sjekket, og det er den som sier jeg må tømme filteret. Kommer ikke lenger enn det før det er på an igjen

Jeg fant dette på nettet:

Samsung error code 5E - White Goods Help

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Takk for tips!! Skal se litt mer på det i morgen tidlig. 😉

Skrevet

Takk for tips!! Skal se litt mer på det i morgen tidlig.

Bare hyggelig :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...