AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hei ho! Jeg har vært så heldig å bli betatt av baristaen som jobber på stamkafeen min her i Oslo... ( ) Mine spørsmål er: Har noen av dere noen tips/råd til hva jeg kan gjøre videre? Ja, jeg kan mest sannsynlig snakke med noen venninner om dette, eller bare rett og slett finne ut av det selv, men hadde vært kult å høre om noen av dere hadde vært borti noen lignende situasjon før! (eller bare råd fra ukjente) Følger jo med en liten risk... Er ikke så gøyalt å møte opp 1-3 ganger i uken hvis svaret er negativt Anonymous poster hash: a03fe...0fe Anonymous poster hash: a03fe...0fe
Gjest Overrasket Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Barista? Uff, det er ikke bare-bare.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Hvem bruker den betegnelsen i dag? Anyways, du må nok bare innstille deg på at du ikke får hun, og drepe betattheten din for henne. Tenk så mange ansikter hun ser daglig, og tenk så mange hun prater med mens hun smiler og er sjarmerende daglig. Kanskje hun ikke engang husker ditt ansikt, og uansett så er det jobben hennes å smile og yte god service (som også kan inkludere småprat og prating med kunder). Jeg mener, du har ingenting å tape på å be hun ut på en date på en voksen rett frem måte, det værste som kan skje er nei, og det er faktisk ikke verdens undergang, men hun vil trolig si nei fordi hun blir bedt på date av kunder annenhver dag. Anonymous poster hash: c9c81...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå