AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 ender jeg opp med å spise goddis og kaker… Denne uken startet utskeielsene på onsdag. Da spiste jeg 2 kakestykker, litt sjokolade og kjeks. I tillegg kjøpe jeg meg nugatti og jeg har nå spist opp hele boksen. I dag spiste jeg 3 boller og drakk kakao. Jeg klarer ikke styre meg!! Hver gang jeg får lyst på noe søtt tenker jeg "jaja, du fortjener noe godt nå", og hver gang jeg har spist opp tenker jeg "uff, dette skulle du ikke gjort, nå må du være sunn neste uke". Men neste uke skjer det bare det samme på nytt... Noen som har konkrete tips til hvordan jeg kan få mer selvdisiplin? Anonymous poster hash: 5d4c5...fc2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Planlegg! Det er hvertfall det viktigste for meg Jeg avtaler med meg selv når jeg har lov til å skeie ut, og utover det spiser jeg sunne, gode måltider. Ellers kan det hjelpe å kutte ut sukker for en periode, da blir man gjerne kvitt søtsuget. I tillegg unngår jeg å kjøpe noe usunt, for har jeg det i huset når jeg er fysen, blir det fort både en og to biter Anonymous poster hash: 5dca9...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå