Gå til innhold

sinne atv slå barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via bv har jeg begynt på atv. Tenkte å være helt ærlig FORDI DE ER UTDANNET PSYKOLOGER så jeg sa til atv at jeg har faktisk slått mitt barn pga sinne. Og jeg sa mine grunner om at jeg ikke har sagt noe om dette til bv fordi de tildels er dømmende, og er vanligvis utdannet sosionomer. Jeg har ventet med riktig behandling så nå er jeg oppi dette som jeg har valgt selv å få den behandlingen slik at jeg får de riktig verktøyene og ikke blir så sinna. Så dere som har vært borti atv har det funket for dere?

Anonymous poster hash: c8842...18b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer du at atv holder dette hemmelig for bv?

Det gjør de ikke.

Håper du får hjelp, ingen barn fortjener å måtte være hos foreldre som slår! Driver du med psykisk vold også? Altså skjeller ut barnet når du blir sint? Kaller det for ting? Brenner av?

Du burde ikke ha barn hos deg så lenge du har denne problematikken ..

Anonymous poster hash: 45dbe...ff5

• Liker 1
Skrevet

Forresten burde ALLE være dømmende overfor barnemishandling, også PSYKOLOGER...

• Liker 6
Skrevet

Ville aldri sagt det til fagpersoner. De har meldeplikt, og kommer mest sannsynlig til å melde ifra. Jeg har kontaktet atv selv da jeg har temperament og slått tidligere partnere. Det hjalp mye,men jeg syns jo de kan ha tettere og lengere oppfølging

Anonymous poster hash: 59a8b...ce5

Skrevet

Bare for å få statestikk og fakta på bordet. De aller fleste som jobber i barnevernstjenester er utdannet barnevernspedagoger, ikke sosionomer.

Atv kommer til å meldte inn bekymring til barnevernet dersom du forteller at du slår barnet ditt. Det bør de gjøre raskest mulig!

Anonymous poster hash: 6a42f...680

• Liker 2
Skrevet

Du må ALDRI innrømme slike ting. Psykologer, sosionomer og pedagoger - alle er dine fiender og vil ødelegge for deg om de kan. Bare jatt med og lyv dem rett opp i ansiktet om du har lyst til å beholde barnet.

Anonymous poster hash: 56e66...18a
Skrevet

Du må ALDRI innrømme slike ting. Psykologer, sosionomer og pedagoger - alle er dine fiender og vil ødelegge for deg om de kan. Bare jatt med og lyv dem rett opp i ansiktet om du har lyst til å beholde barnet.

Så du er altså for å slå barn? Du synes ikke at barnemishandlere bør straffes?

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir kvalm og får vondt av dette svaret. Skal barn måtte leve i et helvete fordi foreldre skal få "beholde" barna sine. Ingen eier barna sine. Kan de ikke la være å slå dem så må noen andre få ta over.

Du burde skamme deg over å gi et slikt råd!!!!!!!

• Liker 7
Skrevet

Du synes ikke at barnemishandlere bør straffes?

Mishandling er man i mot, det ligger i ordet. Men både klaps og juling (når det er fortjent) var vanlig før. Har resultatet blitt bedre etter at en sluttet med å gi ungene ris? Er unger og voksne mer veloppdragne nå enn tidligere? Jeg synes spørsmålet er enkelt å svare på.

Skrevet

Mishandling er man i mot, det ligger i ordet. Men både klaps og juling (når det er fortjent) var vanlig før. Har resultatet blitt bedre etter at en sluttet med å gi ungene ris? Er unger og voksne mer veloppdragne nå enn tidligere? Jeg synes spørsmålet er enkelt å svare på.

Klaps og juling er aldri OK! Aldri!

Håper ikke du har barn. Det er helt sykt at du støtter vold som oppdragelse!!

• Liker 3
Skrevet

Igjen ønsker jeg svar fra de menneskene som har opplevd det samme og fått støtte fra atv gjennom behandling og om det har funket.

-ts-

Anonymous poster hash: c8842...18b

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes folk kan svare på det TS spør om, hun har ikke fått et eneste saklig svar - bare dømmende negative svar.

Jeg kan dessverre ikke svare på ditt spørsmål, TS.

Skrevet

Hva er atv?

Anonymous poster hash: b83b9...d7e
Skrevet

Hva er atv?

Anonymous poster hash: b83b9...d7e

Alternativ til vold står forkortelsen for :)

Skrevet

http://www.lnu.no/aktuelt/nyheter/sykt-bra-ungdom/

Ungdom har vel aldri vært greiere, dessuten er det ikke en gitt sannhet at alle foreldre julte opp barna sine før i tiden..

Anonymous poster hash: 01394...e8a

• Liker 2
Skrevet

Et barn har aldri FORTJENT å bli slått.

Ikke en voksen heller. Alle som bruker vold har et problem.

Barn trenger grenser, forklaringer, rammer. De trenger aldri å bli slått fordi voksne ikke har andre verktøy å bruke.

• Liker 1
Skrevet

Du skjønner ikke at du ødelegger for barnet ved å anbefale TS å holde tett om volden, og dermed ikke får hjelp til å slutte med det?

Anonymous poster hash: c6905...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...