Gå til innhold

Synes det er ekkelt måten han kysser babyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring barnevernet!

Anonymous poster hash: 7b803...c11

Skrevet

https://m.youtube.com/watch?v=CfgoPkMLC4c

Anonymous poster hash: 9e9ba...f0c

Hadde vært artig å høre hva du egentlig søkte etter da du fant denne videoen. Hvordan i all verden kom du på å klikke på denne?

Anonymous poster hash: cfacc...c6a

• Liker 1
Skrevet

Hva er dette? Jeg vil ikke trykke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er dette? Jeg vil ikke trykke.

Moren som kysser et barn med "åpen munn". Kliner ikke, men kysset ser litt romantisk ut.. Ikke et vanlig kjapt nuss som det er vanlig å gjøre liksom.

Endret av Mortem
Skrevet

Det der er faktisk moren.

Anonymous poster hash: 187ad...5b9
Skrevet

En mann/gutt som kysser et barn med "åpen munn". Kliner ikke, men kysset ser litt romantisk ut.. Ikke et vanlig kjapt nuss som det er vanlig å gjøre liksom.

Det er da en kvinne?

Anonymous poster hash: 89081...5be

Skrevet

Det er da en kvinne?

Anonymous poster hash: 89081...5be

Haha, my bad! Ligna på en gutt....

Skrevet (endret)

Det der er faktisk moren.

Anonymous poster hash: 187ad...5b9

Ja vi ser tydelig og klart at det er ei kvinne. Kvinner har jo som kjent digre adamsepler.  :sarkasme:  

Tror folk her trenger briller...

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?? Dette er en kvinne, helt sikkert moren. Filmen går i sakte modus, et helt vanlig nuss!

Anonymous poster hash: f0d17...2ca
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?? Dette er en kvinne, helt sikkert moren. Filmen går i sakte modus, et helt vanlig nuss!

Anonymous poster hash: f0d17...2ca

Ja kvinner i japan har maskuline ansikt og enorme adamsepler kappa

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Kvinne eller mann. Dette er jo er uttrykk for kjærlighet til sitt barn. Det er noen her inne som ser pedofile på høylys dag.

Skrevet

Jeg skjønner uansett ikke hvorfor det er nødvendig å nusse barn på munnen?? Mine foreldre gjorde aldri det med meg, og det er jeg egentlig glad for!

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg skjønner uansett ikke hvorfor det er nødvendig å nusse barn på munnen?? Mine foreldre gjorde aldri det med meg, og det er jeg egentlig glad for!

Det er ikke nødvendig, men dette er slik jeg ser det en uskyldig og vakker handling. Jeg tviler på at barnet får traumer av et tørrkyss gitt av kjærlighet.

Skrevet

Det er vel heller ikke nødvendig å gi de klemmer eller dulle/kile de heller?

Det er mange ting som ikke er nødvendig i verden som vi allikevel gjør av kjærlighet og omsorg. 

Hører med til den delen av å være menneskelig det, å vise følelser med handling. Ikke opplevd dette selv dakar? Får en klem av meg hvertfall  :hug:

Skrevet

Selv om det ikke er lovpålagt å kysse er det heller ikke forbudt.

Anonymous poster hash: d4a9b...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...