Gå til innhold

Væske fra hundens tiss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hannhunden min på 5 år (ukastrert) er ikke så flink til å vaske seg. Det har tidvis dryppet gulaktig væske fra tissen hans, men nå har det blitt verre og det er flekker fra han overalt! Har prøvd å skylle med saltvann uten at jeg syns det hjalp. Ringt dyrlegen som mente at det var normalt. Burde jeg uansett ta en sjekk på det? Noen som har noen erfaringer, vil det hjelpe med kastrering?

Anonymous poster hash: 6ed1c...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må rense forhuden hans. Det finnes forhudsrens å få kjøpt hos dyrebutikken, men jeg fant en oppskrift på hvordan en kunne bruke hydrogenperoksid og vann.

Såvidt jeg husker var det svært greit å ha engangshansker og noe jeg kunne sprøyte blandingen godt inn under forhuden med. Tror jeg hadde en slags spruteflaske, men er ikke sikker, da dette er fem år siden.

Ikke akkurat verdens festligste jobb, men må man så må man!

Skrevet

Forhudskatarr. Veldig vanlig, de fleste hannhunder har det til og fra hele tiden, særlig om det er mye løpetid rundt om kring. Du kan få forhudsrens hos veterinæren når det er veldig ille, sånn som nå, men vanligvis fikser de det selv.

Skrevet

Vår hadde også dette, vasket og vasket uten at det hjalp. Viste seg at han hadde forstørret prostata.

Skrevet

Vår hadde også dette, vasket og vasket uten at det hjalp. Viste seg at han hadde forstørret prostata.

Takk for svar alle sammen. Skal teste ut forhudsrens, hvis ikke får vi ta en sjekk. ☺

Anonymous poster hash: 6ed1c...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...