Gå til innhold

Blir kalt pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har ofte skjedd at fremmed folk har kommentert at jeg er pen, det kan komme bort en jente og si at jeg er pen. Får lav selvtillit, fordi er ikke vant til at jenter kommer bort til meg og sier at jeg er pen eller at de får lyst til å bli kjent med meg (er forresten en jente). Siden jeg tenker at de fleste jenter er bitchy, men at de mener det motsatte. Når det gjelder hannkjønn er det ganske vanlig at jeg får komplimenter, men av dere damer? haha. 

Har dette skjedd med deg lignende?

Anonymous poster hash: e0b68...370
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha er du en bitch selv kanskje?

Anonymous poster hash: 73c4c...db9
Skrevet

Haha er du en bitch selv kanskje?

Anonymous poster hash: 73c4c...db9

Nope, har kun fått positive respons

-ts

Skrevet

Dette var utrolig interessant, men jeg føler meg dessverre ikke smart nok til å kunne delta i diskusjonen

Skrevet

Du er super-mega-fantastisk tydeligvis :)

Ja, det har skjedd meg også. Det skjer med oss alle på Internett :)

Anonymous poster hash: d9061...4d0

Skrevet

Det skjer ofte, men du er ikke vant til det?

• Liker 6
Skrevet

Det skjer ofte, men du er ikke vant til det?

Er vant med det fra menn, men i de siste måndene har jeg fått en del komplimenter fra damer og det er ganske uvant for meg. Føler at egentlig mener det motsatte og selvfølgelig tenker jeg på det. Har vært i en miljø hvor alle er "fake", altså vennlige og høflige osv. Derfor.

- TS

Skrevet

Dette var utrolig interessant, men jeg føler meg dessverre ikke smart nok til å kunne delta i diskusjonen

:ler:

Anonymous poster hash: 17186...4e9

Skrevet

Er vant med det fra menn, men i de siste måndene har jeg fått en del komplimenter fra damer og det er ganske uvant for meg. Føler at egentlig mener det motsatte og selvfølgelig tenker jeg på det. Har vært i en miljø hvor alle er "fake", altså vennlige og høflige osv. Derfor.

- TS

Jeg tror det er på tide at du får deg noen ekte venninner.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det er på tide at du får deg noen ekte venninner.

Var i det "fake" miljøet. Har kvittet meg med en del. Glad for at jeg ikke er venn med dem lenger. Utseendepress, pengepress osv. Har 2 gode venniner som er 100% ekte. 

-TS

Skrevet

Litt nysgjerrig på alderen din,ts. Kan jeg spørre om det?

• Liker 3
Skrevet

Litt nysgjerrig på alderen din,ts. Kan jeg spørre om det?

Relativt ung. 18.

-TS

Skrevet

Var i det "fake" miljøet. Har kvittet meg med en del. Glad for at jeg ikke er venn med dem lenger. Utseendepress, pengepress osv. Har 2 gode venniner som er 100% ekte. 

-TS

Da oppdager du forhåpentligvis snart at det finnes massevis av jenter som ikke er bitchy. 

• Liker 4
Skrevet

Da oppdager du forhåpentligvis snart at det finnes massevis av jenter som ikke er bitchy. 

Ja, har heldigvis 2 herlige jenter som jeg har blitt kjent med. Er heldigvis ut av "riksmannsmiljøet." 

Skrevet

Ja, har heldigvis 2 herlige jenter som jeg har blitt kjent med. Er heldigvis ut av "riksmannsmiljøet." 

Hva er det du egentlig vil fram til med denne tråden? At du er så pen at andre kommenterer det, men du later som du tror de mener det motsatte og ønsker at vi skal fortelle deg at de mener det? 

Anonymous poster hash: 52810...4a9

Skrevet

Kan noen spare meg for denne fjolsterroren

• Liker 1
Skrevet

Er dette en skrytetråd?

Skrevet

- TS

Hvor vil du med dette innlegget?

Jeg sitter med inntrykk av at du et høy på deg selv.

Det er lite flatterende.

Skrevet

Det er såpass mye shit her på kvinneguiden at dette skal hun få lov å poste ;) 

Et tips er å ta til deg alle de positive kommentarene, eventuelle negative skyver du vekk :) se heller på det som en positiv ting enn "hun der er kanskje falsk". Si "takk" og lev videre liksom. Enklere blir det ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...