kkristin Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 kan det være minipillen? Andre som har erfart det? Jeg har brukt den i ca 7 mnd. (glemt den noen ganger....) :-?
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 :klø: Hvis du mener at mensen er 1 uke forsinket og du har glemt og ta mini pillen none ganger kan det jo være at du er gravid
Gjest Ninakanin Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Jeg er en sånn glemt-mini-pille-person. Dvs jeg er resultatet av den glemte pillen Ta en test!!
kkristin Skrevet 21. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2004 oioioi.... Vi har jo hatt sex innen de fjorten utrygge dagene etter glemt pille®, men han har jo ikke kommet inni meg......
Gjest Ninakanin Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Det er det som er haken ved minipiller. De tillater mindre "tull". Når det gjelder at typen din ikke kom inni deg trenger ikke å bety at du er trykk. De fleste menn "lekker" litt, pluss at om han skulle komme slik at det kommer sæd i kontakt med de våte områdene dine, kan sædcellene kravle seg frem. De lever i to dager i de rette forholdene, så.. Jepp, jeg anbefaler deg å ta en test! Og evt skifte prevensjon hvis du er ei glemme-jente
Gjest Ninakanin Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 trykk=trygg. Hva feiler det meg!?
Arkana Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Ta en test. Men det kan like gjerne være at du bare har hoppet over en mnd. Jeg har brukt p-piller i 6 år, og én gang fikk jeg ikke mensen som vanlig (den har vært regelmessig siden jeg først fikk mensen) og jeg ble helt fra meg. Tok en test som var negativ, men kan ikke si det beroliget meg nevneverdig. Nesten mnd, til "avtalt" tid kom mensen igjen. Kan tro jeg var lettet da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå