Gå til innhold

over en uke forsinket

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan det være minipillen? Andre som har erfart det? Jeg har brukt den i ca 7 mnd. (glemt den noen ganger....) :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:klø:

Hvis du mener at mensen er 1 uke forsinket og du har glemt og ta mini pillen none ganger kan det jo være at du er gravid

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg er en sånn glemt-mini-pille-person. Dvs jeg er resultatet av den glemte pillen ;) Ta en test!!

Skrevet

oioioi.... Vi har jo hatt sex innen de fjorten utrygge dagene etter glemt pille®, men han har jo ikke kommet inni meg......

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er det som er haken ved minipiller. De tillater mindre "tull".

Når det gjelder at typen din ikke kom inni deg trenger ikke å bety at du er trykk. De fleste menn "lekker" litt, pluss at om han skulle komme slik at det kommer sæd i kontakt med de våte områdene dine, kan sædcellene kravle seg frem. De lever i to dager i de rette forholdene, så.. Jepp, jeg anbefaler deg å ta en test! Og evt skifte prevensjon hvis du er ei glemme-jente ;)

Skrevet

Ta en test. Men det kan like gjerne være at du bare har hoppet over en mnd. Jeg har brukt p-piller i 6 år, og én gang fikk jeg ikke mensen som vanlig (den har vært regelmessig siden jeg først fikk mensen) og jeg ble helt fra meg. Tok en test som var negativ, men kan ikke si det beroliget meg nevneverdig. Nesten mnd, til "avtalt" tid kom mensen igjen. Kan tro jeg var lettet da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...