Gå til innhold

Støl!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på lang joggetur i går (lysløype, variert terreng), og i dag har jeg så vondt på FRAMSIDEN av leggen at jeg kjenner det bare jeg rører på meg...

Ikke akkurat lett å tøye der; hva kan jeg gjøre? Det eneste jeg kommer på, er lett trening, kombinert med tålmodighet. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få kjæresten til å massere deg!

Får bare håpe han ikke er av den harde typen :o

Skrevet

Massasje? Er du gal? :o Dét ville gjøre vondt det (jeg liker ikke massasje til vanlig en gang).

Hmm, tigerbalsam?

Skrevet

Ah! Smerte! Det pleier jeg også å få, så nå håper jeg også på gode råd. Å være støl i lår, armer og mage er greit, men legge-stølheten er liksom ekstra vondt av en eller annen grunn.

PS: Trodde forresten tøying ikke hjalp mot stølhet?

Skrevet
Massasje? Er du gal?  :o Dét ville gjøre vondt det (jeg liker ikke massasje til vanlig en gang).

Hmm, tigerbalsam?

Eh, ja jeg jeg er ganske gal :ler:

Tigerbalsam høres bra ut.

Skrevet

Aerobic hjalp også...Men det spørs om effekten kanskje er den samme som å pisse i buksa for å holde varmen :roll:

Skrevet

Tren mer. Jeg var så støl her for ikke lenge siden, det var direkte smertefullt. Trente dagen etter og jeg ble 100% fin igjen.

Skrevet

Nå har jeg trent to dager på rad, og jeg merket det når jeg skulle ut og hente meg litt mat her---jeg er skikkelig støl. Får se hva kroppen sier i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...