Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jeg var på lang joggetur i går (lysløype, variert terreng), og i dag har jeg så vondt på FRAMSIDEN av leggen at jeg kjenner det bare jeg rører på meg... Ikke akkurat lett å tøye der; hva kan jeg gjøre? Det eneste jeg kommer på, er lett trening, kombinert med tålmodighet.
Gjest pace Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Få kjæresten til å massere deg! Får bare håpe han ikke er av den harde typen :o
Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Massasje? Er du gal? :o Dét ville gjøre vondt det (jeg liker ikke massasje til vanlig en gang). Hmm, tigerbalsam?
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Ah! Smerte! Det pleier jeg også å få, så nå håper jeg også på gode råd. Å være støl i lår, armer og mage er greit, men legge-stølheten er liksom ekstra vondt av en eller annen grunn. PS: Trodde forresten tøying ikke hjalp mot stølhet?
Gjest pace Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Massasje? Er du gal? :o Dét ville gjøre vondt det (jeg liker ikke massasje til vanlig en gang). Hmm, tigerbalsam? Eh, ja jeg jeg er ganske gal Tigerbalsam høres bra ut.
Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 Aerobic hjalp også...Men det spørs om effekten kanskje er den samme som å pisse i buksa for å holde varmen
Gjest Rio Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Tren mer. Jeg var så støl her for ikke lenge siden, det var direkte smertefullt. Trente dagen etter og jeg ble 100% fin igjen.
Gjest Ethereal Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 Nå har jeg trent to dager på rad, og jeg merket det når jeg skulle ut og hente meg litt mat her---jeg er skikkelig støl. Får se hva kroppen sier i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå