Gå til innhold

Forslag til serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har dere noen serier dere anbefaler? Noen ungdomslige serier, gjerne drama eller thriller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke andre serier liker du, kan du komme med eksempler på hva du allerede har sett og liker, og hva du kanskje ikke liker? Lettere å komme med forslag da. 

Skrevet

Hvilke andre serier liker du, kan du komme med eksempler på hva du allerede har sett og liker, og hva du kanskje ikke liker? Lettere å komme med forslag da.

Jeg har sett pretty little liars, life unexpected, thw walking dead, supernatural, american horror story og mye mer som jeg ikke kommer på. Det er noe rund dette jeg liker å se på.

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)

vampire diaries, the carrie diares, gossip girl, reign, scream queens, teen wolf, agents of shield, once upon a time

Endret av The Lost Dreamer
Skrevet

Dexter, Modern Family, Sons of Anarchy, Orange is the new Black, Heroes, Misfits, f.eks :) 

Skrevet

Fear the walking dead.

Anonymous poster hash: 5866b...b93

Skrevet

Unbreakable, suburgatory, The Carrie Diaries, Awkward, 2 broke girls, New Girl, BH 90210.

Skrevet

Unbreakable, suburgatory, The Carrie Diaries, Awkward, 2 broke girls, New Girl, BH 90210.

Hvor kan man se suburgatory?

Anonymous poster hash: 392bb...22c

Skrevet

Orphan Black.

Anonymous poster hash: 5db7e...3d0
Skrevet

unreal, empire, you're the worst

Anonymous poster hash: cf04a...538
Skrevet

Faking it

Switched at birth

The 100

The fosters

The originals

Young and hungry

Anonymous poster hash: eb6c7...769
Skrevet

Hvor kan man se suburgatory?Anonymous poster hash: 392bb...22c

Popcorn Time

Skrevet

Hvor kan man se suburgatory?

Anonymous poster hash: 392bb...22c

De sendte det på sumo / tv2 (bliss??) tidligere, litt usikker om det enda er der. Ellers blir det vel å streame på nett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...