Gå til innhold

Så naboen kjøpe kondomer - gi beskjed til mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en kiwibutikk i nabobygda i dag, hvor jeg så nabokona kjøpe kondomer. Burde jeg gi beskjed til mannen?

Anonymous poster hash: c6e92...869

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager skal du gjøre det? Liker du at andre blander seg i dine saker? Kanskje de skal bruke kondomene sammen? Ikke alle tåler hormonelle prevansjonsmidler og må bruke kondom istedet. 

Anonymous poster hash: b8443...767
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte folk kan ikke bruke kondomer som prevensjonsmiddel?

Denne skjønte jeg ikke helt.

Anonymous poster hash: 6de23...914
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt. Du burde også sende ut nabovarsel, skrive ut flyers og sette opp plakater med informasjon om dette i hele bygda.

Det er en bruker som foreslår at dette skal kun brukes til analsex, vel, det er jo enda verre. Slik styggedom burde meldes fra om til sognepresten omgående.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Du burde også sende ut nabovarsel, skrive ut flyers og sette opp plakater med informasjon om dette i hele bygda.

Det er en bruker som foreslår at dette skal kun brukes til analsex, vel, det er jo enda verre. Slik styggedom burde meldes fra om til sognepresten omgående.

Dette😂

Anonymous poster hash: 664d4...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene er 50+, så tror ikke at de trenger prevensjon lenger. Visste ikke at så gamle folk hadde sex i det hele tatt jeg? :s

Nå er du bare barnselig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest chisandra

Jeg var innom en kiwibutikk i nabobygda i dag, hvor jeg så nabokona kjøpe kondomer. Burde jeg gi beskjed til mannen?Anonymous poster hash: c6e92...869

God helg til deg også! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du bare barnselig

Barnslig å påpeke at mennesker som er over 50 ikke kan få flere barn? Nå synes jeg du er litt kunnskapsløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri - kanskje det var til barna? Litt overbeskyttende mor som er redd for unge gravide kanskje?

Anonymous poster hash: b0102...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste her er vel å satse på å møte dem begge samtidig. Da kan du spørre, litt sånn uskyldig til fruen; "si meg, er du ikke kommet i overgangsalderen, så du kjøpte kondomer?" Da virker du bare som en omsorgsfull og koselig nabo :lillesky:

Eller, du kan drite i hva naboen skal bruke kondomer til.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...