AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Det er ei jente jeg liker som jobber i nabobygget hvor jeg også jobber. Jeg har ikke turt å starte noe samtale med ho. Jeg fant ho på Facebook. Dette er lenge siden. Har ikke gjort noe med det. I går var jeg på fylla og jeg sendte ett hei og hilsen fra meg. Ikke noe mer. Det er nå 24 timer siden. Null svar. Kanskje meldingen har havnet i en sånn egen mappe? Så hun ikke fikk min melding på mobilen og heller ikke på Facebook på datamaskin. Uff. Tenkt om hun aldri sjekker den mappa. Uff. What to do? Anonymous poster hash: 6c874...039
Gjest Absolutt Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Det er ei jente jeg liker som jobber i nabobygget hvor jeg også jobber. Jeg har ikke turt å starte noe samtale med ho. Jeg fant ho på Facebook. Dette er lenge siden. Har ikke gjort noe med det. I går var jeg på fylla og jeg sendte ett hei og hilsen fra meg. Ikke noe mer. Det er nå 24 timer siden. Null svar. Kanskje meldingen har havnet i en sånn egen mappe? Så hun ikke fikk min melding på mobilen og heller ikke på Facebook på datamaskin. Uff. Tenkt om hun aldri sjekker den mappa. Uff. What to do?Anonymous poster hash: 6c874...039 Hva med å si hei neste gang du ser hun? Hilse, trenger ikke prate så mye, men da kan du heller legge hun til på face etter det Hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Hva med å si hei neste gang du ser hun? Hilse, trenger ikke prate så mye, men da kan du heller legge hun til på face etter det Hvor gamle er dere? 22 og 21 Anonymous poster hash: 6c874...039
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Uff. ingen svar enda i det hele tatt. Har sjekket "annet" mappa hvor meldinger ofte havner hvis man ikke er venner på facebook. Er jo en god sjans for at meldingen min har havnet i den mappen hos henne. Da må man nesten vente til hun en dag sjekker den mappa. Det kan jo ta mnd. og dager. Jeg hadde fått melding fra en fyr og jeg sjekket ikke annet mappa før nå, 2 mnd. for sent... Anonymous poster hash: 6c874...039
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Snakk med henne neste gang du treffer på henne ☺ Lykke til 😊Anonymous poster hash: 9707f...0ed 1
guttemann Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Du må alltid sende en friend request samtidig hvis du sender melding til noen du ikke er venn med på Facebook. Ellers blir den sannsynligvis ikke lest. Har hatt et par meldinger i den mappen opp gjennom årene.
Honey Dew Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Det er ei jente jeg liker som jobber i nabobygget hvor jeg også jobber. Jeg har ikke turt å starte noe samtale med ho. Jeg fant ho på Facebook. Dette er lenge siden. Har ikke gjort noe med det. I går var jeg på fylla og jeg sendte ett hei og hilsen fra meg. Ikke noe mer. Det er nå 24 timer siden. Null svar. Kanskje meldingen har havnet i en sånn egen mappe? Så hun ikke fikk min melding på mobilen og heller ikke på Facebook på datamaskin. Uff. Tenkt om hun aldri sjekker den mappa. Uff. What to do?Anonymous poster hash: 6c874...039 Så lenge dere ikke er venner på fb, vil meldingene dine havne i mappen "Annet" i meldingsboksen. Det er ikke sikkert hun er klar over at det finnes en slik mappe
palamina Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Så lenge dere ikke er venner på fb, vil meldingene dine havne i mappen "Annet" i meldingsboksen. Det er ikke sikkert hun er klar over at det finnes en slik mappe Nei det er ikke sikkert. Jeg fant min etter 5 år, og der var det mye snadder fra ukjente kåtstamper gitt. 1
Sandie Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Den meldingen kan bli liggende lenge i "Annet"-mappen ja.Har inntrykk av at folk sjelden sjekker den mappen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Håper den ligger i "annet"mappa kontra ho ignorerer meldingen. Har tenkt å presentere meg hvis jeg får sjansen. Strekke ut en håndhilsen og si "Hei, *navn*! jeg jobber tvers over gata, hyggelig. ha en fin dag :)" Noe i den duren der hvertfall. Synes kanskje det mangler litt!? Anonymous poster hash: 6c874...039 1
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 (endret) Det var kjipt.. jeg visste ikke om den mappa jeg, og fortet meg selvsagt inn på "Annet" på fb med en gang. Gledet meg til å se alle damene som hadde bedt meg med ut på date de siste årene.. Men NADA! Absolutt ingen damer har hatt meg hemmelig i kikkerten, siden fb kom. Hva skal det bety? Ingen meldinger... ingen. Jeg kommer ikke over det... INGEN. Til deg TS: Lykke til, håper det ordner seg.. stikk over, og be henne på en kaffe - og hvis hun sier nei, så si: Sjekk i det minste annet-mappa di på facebook da. Jeg har VIRKELIG lyst på den kaffen med deg en dag.. Endret 26. september 2015 av Intruder 3
LadyL Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Hvordan blir det med messenger da? Man får vel opp alt der? Kan ikke finne noe annet på den..
guttemann Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Hvordan blir det med messenger da? Man får vel opp alt der? Kan ikke finne noe annet på den..Nei, der har du ikie mulighet til å sjekke annet-mappen i det hele tatt 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Hvordan får man sjekket "annet-mappen" på iPad?? Anonymous poster hash: b9723...cfa
Gjest Sukkerbit Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Når jeg får melding fra folk jeg ikke er venn med på Facebook havner det likevel i den vanlige mappa og jeg får dermed også meldingen på messenger
Cuntzilla Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Jeg fant ut om den "annet"-mappa først i år, og der lå det en grei haug med meldinger fra folk jeg såvidt har hilst på her og der. Stakkars, jeg hadde jo svart noe om jeg hadde sett meldingen. Men jeg mener da jeg har fått et hallo fra folk jeg ikke har vært venn med på facebook en gang eller fem, hvor det bare har poppet opp som en vanlig melding på messenger? Jeg har også selv sendt melding til folk jeg ikke har vært venn med og fått svar relativt raskt. Uansett, ikke for å gi deg total fylleangst, men når det tikker inn et "hei" i fylletid (fredag/lørdag kveld) så tenker vi jo at dette er en kar som er ute etter et ligg og at det kanskje er best for begge parter å late som det aldri skjedde.
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Prøv med den klassiske poke på facebook... Den havner ikke i den mappa...
guttemann Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Jeg fant ut om den "annet"-mappa først i år, og der lå det en grei haug med meldinger fra folk jeg såvidt har hilst på her og der. Stakkars, jeg hadde jo svart noe om jeg hadde sett meldingen. Men jeg mener da jeg har fått et hallo fra folk jeg ikke har vært venn med på facebook en gang eller fem, hvor det bare har poppet opp som en vanlig melding på messenger? Jeg har også selv sendt melding til folk jeg ikke har vært venn med og fått svar relativt raskt. Uansett, ikke for å gi deg total fylleangst, men når det tikker inn et "hei" i fylletid (fredag/lørdag kveld) så tenker vi jo at dette er en kar som er ute etter et ligg og at det kanskje er best for begge parter å late som det aldri skjedde.Det avhenger av privacyinstillinger og om man har felles venner osv. Hadde et verv i studietiden der mange bare brukte Facebookmeldinger for å ta kontakt eller spørre om ting, da dukket enkelte opp i den vanlige innboksen. Typisk de jeg var i felles grupper eller hadde felles venner med. Men mange gjorde ikke det. Jaja, synd for dem.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 litt små frustrert! Anonymous poster hash: 6c874...039
guttemann Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 Hvordan får man sjekket "annet-mappen" på iPad?? Anonymous poster hash: b9723...cfa Hvorfor bruker folk mer enn ett utropstegn?? På samme måte som på en hvilken som helst datamaskin med nettleser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå