Gå til innhold

Kjenne meg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var for litt over en månede og prøvde dresser et sted og fikk en del hjelp, og dro ut å kjøpe noe og fikk litt dårlig samvittighet.

Har tenkt å gå å se og prøve om det er noen jeg vil ha igjen, men kan det være de kjenner meg igjen? Er en populær butikk så de har sikkert mange kunder

Anonymous poster hash: e59dd...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var for litt over en månede og prøvde dresser et sted og fikk en del hjelp, og dro ut å kjøpe noe og fikk litt dårlig samvittighet.

Har tenkt å gå å se og prøve om det er noen jeg vil ha igjen, men kan det være de kjenner meg igjen? Er en populær butikk så de har sikkert mange kunder

Det gjør vel ingenting om de kjenner deg igjen. Det er lov å gå inn i butikker, få hjelp og gå ut igjen uten å handle.

Anonymous poster hash: c594c...83e

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjorde det en gang, og de ansatte kastet stein på meg :(

Anonymous poster hash: d6262...b20
  • Liker 1
Skrevet

Bruke lang tid og få hjelp uten og kjøpe noe er greit? Tar jo tid å prøve dress

Skrevet

Det gjør vel ingenting om de kjenner deg igjen. Det er lov å gå inn i butikker, få hjelp og gå ut igjen uten å handle.

Anonymous poster hash: c594c...83e

Sa jeg skulle komme tilbake når jeg hadde bestemt meg, men ville ikke ha noen av dem

Skrevet

Så?

Skrevet

Bare å dra tilbake det ikke noe å bry seg om,tipper de ikke husker deg engang :)

Skrevet

Så det blir ikke rart hvis jeg kommer å prøver nye dresser de har fått inn og, ender opp med å ikke kjøpe noe og de kjenner meg igjen fra sist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...