Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sosialt dum?

Sorry, hadde ikke mye å gjøre nå. Fremstiller meg ikke slik i virkeligheten.

Så derfor gikk jeg inn hit og moret meg. :)

Anonymous poster hash: 3c850...311

Sosialt dum?

Sorry, hadde ikke mye å gjøre nå. Fremstiller meg ikke slik i virkeligheten.

Så derfor gikk jeg inn hit og moret meg. :)

omg lol azz

Anonymous poster hash: 2337c...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det kun DU som kan gjøre noe med. Er du ikke fornøyd med 5,3, må du bare jobbe hardere.

Anonymous poster hash: e69b1...24b
  • Liker 1
Skrevet

Ja, satset egentlig på å få 5,6.. Hadde jo 26 seksere. (Hele året.)

Er det bra?Anonymous poster hash: 3c850...311

Om det er bra?

Jøss, kan du ikke grunnleggende statistikk en gang? Tror lærerne på skolen din er litt vel snille, særlig mattelæreren ;)

Anonymous poster hash: a4829...df7

• Liker 4
Gjest Gjest_lakrispia
Skrevet

Er det bra?

26 seksere og 5.3 i snitt.. Hvor mange fag har du egentlig? 

Gitt at du har 2'ere i alle de andre fagene og én 3'er må du minst ha 6 fag ved siden av de 26 fagene for å ha 5.3 i snitt. Du må altså minst ha 32 fag. Og det mer sannsynlige ville vært om du hadde 4'ere og 5'ere i de andre fagene, men da må vi opp i 80 ish fag. Virker som om noen ikke snakker sant her, og i tillegg kan du ikke matematikken som trengs for å underbygge det du sier.

• Liker 3
Skrevet

Nekter å tro at noen som er et par år yngre enn meg er så jævla sosialt dum som du. Troll

Anonymous poster hash: 2337c...62d

Ofte kan veldig skoleflinke være sosialt dumme faktisk. Sosial intelligens er viktigere enn å pugge.

Anonymous poster hash: 69add...dea

Gjest Ingaborga
Skrevet

Går ut i fra at du mener 26 enkeltkarakterer som er 6ere? Typ på gloseprøver o.l.? Jobb litt mer så får du nok snittet du ønsker.

Selv hadde jeg et snitt på 5.1 første halvår av 10ende, skjerpa meg litt de siste to måndene og gikk ut med 5.4

Er du motivert allerede nå kan du fint få til 5.6

Når du har kommet inn på vgs har karakterene fra ungdomsskolen ingenting å si, jeg ville ikke stressa hvis jeg var deg.

Skrevet

Er det bra?Anonymous poster hash: 3c850...311

Det at du må spørre om dette snittet er bra, sier noe om alderen din. Hvis skalaen går fra 1 til 6, hvor 1 er dårligst og 6 er best. Hvor bra tror du at 5,3 er da..? Har du virkelig 5,3 i snitt...? Sånn siden du spør, liksom...?

Anonymous poster hash: 011f3...473

Skrevet

Det at du må spørre om dette snittet er bra, sier noe om alderen din. Hvis skalaen går fra 1 til 6, hvor 1 er dårligst og 6 er best. Hvor bra tror du at 5,3 er da..? Har du virkelig 5,3 i snitt...? Sånn siden du spør, liksom...?

Ja, jeg har 5,3 i snitt. :)

Intensjonen bak dette innlegget var å kødde, selvfølgelig er jeg fornøyd med 5,3!

Skrevet

26 seksere og 5.3 i snitt.. Hvor mange fag har du egentlig?

Gitt at du har 2'ere i alle de andre fagene og én 3'er må du minst ha 6 fag ved siden av de 26 fagene for å ha 5.3 i snitt. Du må altså minst ha 32 fag. Og det mer sannsynlige ville vært om du hadde 4'ere og 5'ere i de andre fagene, men da må vi opp i 80 ish fag. Virker som om noen ikke snakker sant her, og i tillegg kan du ikke matematikken som trengs for å underbygge det du sier.

Mente det som enkeltkarakterer. :)

Legg merke til at jeg tulla også! Hehe. Selvfølgelig synes jeg at 5,3 er et godt snitt, ettersom jeg har jobbet for det.

Skrevet

Hadde jeg fått 5,3 i snitt hadde jeg jublet. Gikk ut av 10. klasse med 3,9.

Skrevet

Jeg gikk ut med 3,7 på vgs og var fornøyd med det. Har kommet inn på studiet jeg ønsket å gå på. 

Anonymous poster hash: 3c1a1...0e1
Skrevet

Ja, jeg har 5,3 i snitt. :)

Intensjonen bak dette innlegget var å kødde, selvfølgelig er jeg fornøyd med 5,3! Anonymous poster hash: 3c850...311

Beklager, den tror jeg ikke på. Du fisker etter komplimenter fordi du er forferdelig usikker. Avslørt!

Skrevet

Hadde jeg fått 5,3 i snitt hadde jeg jublet. Gikk ut av 10. klasse med 3,9.

haha meg også!! hadde også 3,9 i snitt. Kunne bare drømt om et snitt på 5! Karakterene mine var heldigvis gode nok til å komme inn på allmenn, som er nok den tøffeste karaktermessig å komme inn på :fnise:  neida, kom meg inn på vgs, men snittet fra vgs igjen var dårligere enn 3,9....

• Liker 1
Skrevet

Dessuten så har majoriteten av klassen et snitt på 3;)

Så du lagde en tråd for å få svar som " det er jo kjeeeempe bra da!! Sååå flink du er!! " ?   

Anonymous poster hash: d2c7e...d84

• Liker 1
Skrevet

5,3 er ikke bra nok om du har lagt ned innsats slik du sier. Ta deg sammen.

Anonymous poster hash: d2c7e...d84
  • Liker 1
Skrevet

Er det bra?

Hallo, livet handler mer enn bare å ha gode karakterer. Jeg trodde jeg også måtte ha det, men har etter hvert funnet ut at det å ha en variert bakgrunn, være nysgjerrig og ikke være så opptatt av karakterer vil føre deg minst like langt enn hvis du kun går etter karakterer. 80 % av livet ditt skjer faktisk i møte med andre. Husk det! Skulle ønske at jeg også hadde tenkt mer i de baner, for jeg fokuserte bare på skole, og nå sitter jeg egentlig ikke med så mye annet enn maaaaaassse utdannelse og maaaaaange karakterer. Men hva hjelper vel det hvis en ikke har noe særlig annet å vise til?

Så drit i karakterer, alt over 4 er faktisk veldig bra. Fokuser heller på å ha det morsomt, og utforske ting som du forspiller når du sitter med nesa ned i bøkene.

Anonymous poster hash: 57141...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...