AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har tatt en postafen i dag, kan jeg drikke alkohol ikveld? Hvis ikke, kan jeg drikke alkohol i morgen? Hvorfor er det sånn at man helst ikke skal blandes? Please svar meg!Anonymous poster hash: db0f6...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #2 Del Skrevet 25. september 2015 Kan du ikke bare lese pakningsvedlegget? Anonymous poster hash: bc5e1...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 25. september 2015 #3 Del Skrevet 25. september 2015 Apoteket sa til meg at disse to kombinasjonene IKKE skal blandes. Postafen sitter lenge i kroppen. les pakningsvedlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Del Skrevet 25. september 2015 Ring apoteket Anonymous poster hash: 72bf7...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. september 2015 #5 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Tråden er ryddet for potensielt helseskadelige råd, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 25. september 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #6 Del Skrevet 25. september 2015 Esken og pakningvedlegget er borte:( var bare brettet jeg fant.. Leste på lommelegen at det skulle gå bra, men det er så mange som sier forskjellig. Hvorfor er det så farlig å blande de? Jeg har bestemt meg for å ikke drikke ikveld nå, men hva med i morgen kveld? TsAnonymous poster hash: db0f6...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 25. september 2015 #7 Del Skrevet 25. september 2015 Istedenfor å søke opp informasjon om postafen på nettet, lager du en tråd på KG. Du burde generelt ikke drikke alkohol i det hele tatt, du trenger alle de hjernecellene du fortsatt har. Her en kopi av pakningsvedlegget: http://www.felleskatalogen.no/ir/medisin/pasienter/pil-postafen-ucb-562909 - Legemidlet virker i 12-24 timer. - Du bør ikke drikke alkohol når du bruker Postafen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå