Bmwjenten Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Jeg vurderer Keratin extension, men snakket med en venninne av meg som hadde hatt det og når hun skulle ta det ut så mistet hun veldig masse hår og håret hennes var blitt kjempe tynt. Noe som gjør at jeg er litt usikker. Så om det er noen som har erfaring med det, kan dere gjerne dele det med meg? Så jeg ikke går på en stor smell, for jeg elsker håret mitt å vil ikke ødelegge det med keratin om keratin ødelegger det, da fins det andre muligheter.
Miss/usikker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 (endret) Ikke ta Kjerstin extensions!! Skal du ha extensions så ta hair talk. Jeg har prøvd masse og tro meg keratin ødelegger håret ditt. Jeg mistet mengder!! Hair talk er mye dyrere, men såå verdt det. Mister ikke hår og mitt eget får på en måte "fred" ☺️ Endret 26. september 2015 av Miss/usikker
Bmwjenten Skrevet 26. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2015 Ikke ta Kjerstin extensions!! Skal du ha extensions så ta hair talk. Jeg har prøvd masse og tro meg keratin ødelegger håret ditt. Jeg mistet mengder!! Hair talk er mye dyrere, men såå verdt det. Mister ikke hår og mitt eget får på en måte "fred" ☺️ hørt man kan miste det om man ikke grer det skikkelig, og vi mister jo litt hår hver dag,så kan være noe av de hårene som du allerede har mistet som lå i festene, så flere trodde de mistet alt det når de tok det av.. eller hvis det er festet feil at det kan ødelegge håret osv.. fikk du det på hos en frisør?
Miss/usikker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 hørt man kan miste det om man ikke grer det skikkelig, og vi mister jo litt hår hver dag,så kan være noe av de hårene som du allerede har mistet som lå i festene, så flere trodde de mistet alt det når de tok det av.. eller hvis det er festet feil at det kan ødelegge håret osv.. fikk du det på hos en frisør? Jeg tar kun hos frisør ja, men du kan jo bruke håret om igjen og om igjen så lenge du steller bra med det. Det siste jeg hadde brukte jeg i 9 mnd og det var fortsatt fint Ulempen med det er at du må jo flytte festene opp hver 6-8 uke så det også blir jo en kostnad.. Jeg har i alle fall ikke fått slitt hår av det og jeg driver å sparer til nytt Er den mest anbefalte extensions metoden og
Bmwjenten Skrevet 27. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg tar kun hos frisør ja, men du kan jo bruke håret om igjen og om igjen så lenge du steller bra med det. Det siste jeg hadde brukte jeg i 9 mnd og det var fortsatt fint Ulempen med det er at du må jo flytte festene opp hver 6-8 uke så det også blir jo en kostnad.. Jeg har i alle fall ikke fått slitt hår av det og jeg driver å sparer til nytt Er den mest anbefalte extensions metoden og Kertain jeg snakket om.. ikke det andre du nevnte
Miss/usikker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Ah my bad Jeg tok det hos frisøren ja.. Hadde det mange ganger når jeg var yngre.. Men fy fasan så tynnhåra jeg var når de tok håret av
Bmwjenten Skrevet 27. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2015 Ah my bad Jeg tok det hos frisøren ja.. Hadde det mange ganger når jeg var yngre.. Men fy fasan så tynnhåra jeg var når de tok håret av var det sånn første gangen din? da du tok det av? eller kom det etter alle gangene du tok keratin?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Alle Anonymous poster hash: a0edc...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå