Gå til innhold

Snapchat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to spørsmål om Snapchat: 

1. Det tallet som viser antall snaps man selv eller andre har sendt (som hos meg er 49 480), er det antall snaps jeg selv har sendt, eller summen av antall snaps jeg har sendt og mottatt? 

2. Hva skal til for å ha gult hjerte med noen på Snapchat? Vet at vi er hverandres bestevenner, altså at den personen sender mest til meg og jeg sender mest til den personen. Men er det noe mer som skal til? Hvis jeg har gult hjerte med en person, og så forsvinner dette gule hjertet, vil det da si at denne personen sender mer til en annen person enn meg (hvis jeg fortsatt har denne personen som øverst på bestevenn-lista)? 

Håper spørsmålene var forståelige, og at noen kan svare :) 

Anonymous poster hash: 93437...b07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Snapchat-scoren er både bilder du har sendt og mottatt. Man kan finne fordelingen mellom sendt/mottatt også, men husker ikke hvordan.

2. Gult hjerte=hverandres bestevenner. Er denne personen øverst hos deg, men uten gult hjerte, er du ikke denne personens "bestevenn."

Skrevet

1. Snapchat-scoren er både bilder du har sendt og mottatt. Man kan finne fordelingen mellom sendt/mottatt også, men husker ikke hvordan.

2. Gult hjerte=hverandres bestevenner. Er denne personen øverst hos deg, men uten gult hjerte, er du ikke denne personens "bestevenn."

Okei :) 

Jeg vet det høres ut som jeg er en syk stalker nå, og det er godt mulig at jeg er det også… Men jeg har lagt merke til antall snaps en person sender og mottar de siste dagene. Denne personen fikk jeg gult hjerte med på lørdag. I dag forsvant det gule hjertet. Men det som er så rart, er at denne personen sender/mottar veldig lite snaps, og derfor skjønner jeg ikke hvordan han kan sende mer snaps med noen andre enn meg. Vi har kanskje ikke sendt like mye snaps de siste dagene som vi gjorde forrige uke, men vi har sendt noen fram og tilbake hver dag… 

Skrevet

Okei :)  Jeg vet det høres ut som jeg er en syk stalker nå, og det er godt mulig at jeg er det også… Men jeg har lagt merke til antall snaps en person sender og mottar de siste dagene. Denne personen fikk jeg gult hjerte med på lørdag. I dag forsvant det gule hjertet. Men det som er så rart, er at denne personen sender/mottar veldig lite snaps, og derfor skjønner jeg ikke hvordan han kan sende mer snaps med noen andre enn meg. Vi har kanskje ikke sendt like mye snaps de siste dagene som vi gjorde forrige uke, men vi har sendt noen fram og tilbake hver dag…  Anonymous poster hash: 93437...b07

Ja dette scorer relativt høyt på stalkerskalaen. Bare vis at du er interessert så skal du se det ordner seg.

Skrevet

Ja dette scorer relativt høyt på stalkerskalaen. Bare vis at du er interessert så skal du se det ordner seg.

Haha  :fnise:  Det har jeg prøvd å vise allerede… Men gutter er helt håpløse. 

Trodde kanskje det var noe med at man må være hverandres bestevenner + at man må sende et visst antall snaps, for å få gult hjerte? Synes bare det er merkelig siden han sender og mottar så lite snaps (som også gjør at de han sender til og mottar fra meg må utgjøre en stor andel). 

Men jeg må vel bare innse at han sender mer med en annen, da… :( 

Skrevet

Hjertet har vistnok forsvunnet hos alle nå. Feil hos Snapchat.

Anonymous poster hash: 94a9d...5ca

Skrevet

Hjertet har vistnok forsvunnet hos alle nå. Feil hos Snapchat.

Hæ? 

Skrevet

Hæ? 

Hva var det som var så hæ med det? Det er en feil hos Snap Chat. Hjertene forsvant og ble bytta ut med smilys. Så selv om dere begge er på topp hos hverandre, så har dere ikke hjerter akkurat nå. Selv om dere burde hatt. Har vært en del krøll med Snap Chat i det siste. No big deal.

Skrevet

Kan bekrefte, hjertet forsvant hos "oss" i går og, og vi har forsikra hverandre om at vi begge er på topp hos hverandre fortsatt. Så det er/var bare en midlertidig feil :) 

Skrevet

Hva var det som var så hæ med det? Det er en feil hos Snap Chat. Hjertene forsvant og ble bytta ut med smilys. Så selv om dere begge er på topp hos hverandre, så har dere ikke hjerter akkurat nå. Selv om dere burde hatt. Har vært en del krøll med Snap Chat i det siste. No big deal.

Haha, greia med så frekt svar… Jeg skrev hæ, fordi jeg forsto ikke hva du mente. Hun jeg bor med hadde fortsatt gult hjerte med den hun har hatt gult hjerte med de siste dagene, og derfor skjønte jeg ikke hvordan påstanden din kunne stemme :) 

Skrevet

Haha, greia med så frekt svar… Jeg skrev hæ, fordi jeg forsto ikke hva du mente. Hun jeg bor med hadde fortsatt gult hjerte med den hun har hatt gult hjerte med de siste dagene, og derfor skjønte jeg ikke hvordan påstanden din kunne stemme :)

Jeg svarte frekt fordi du var frekk i ditt svar ;) Å skrive "hæ?" er ganske frekt det også vet du. Så du fikk bare igjen med samme mynt.

Skrevet

Jeg svarte frekt fordi du var frekk i ditt svar ;) Å skrive "hæ?" er ganske frekt det også vet du. Så du fikk bare igjen med samme mynt.

Et lite "hæ?" var ikke ment frekt, så det var synd du tolket det slik :( 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Teller Snapchat scoren både det du sender og det du mottar? Teller det du skriver på chatten også?

Anonymkode: f9e43...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...