Gjest apriljente: Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 Er det noen her som har blitt gravide på "vanlig" måte, selvom mannen har fått påvist dårlige svømmere?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #2 Del Skrevet 21. september 2004 Spør heller på Gravid forumet. Der er de jo tross alt GRAVIDE :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 22. september 2004 #3 Del Skrevet 22. september 2004 Ja, vet om ei som ble gravid på vanlig måte med en mann der svømmerene var så dårlige at legene ikke trodde de ville fungere på vanlig måte. Og ja, han ble far . Er det liv er det håp. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det blir et litt forsinket svar dette. Vår datter er igrunn et "under" om du skjønner, for prøvene var elendige; mengde, hurtighet, overlevelsestid, form mm. Men som spesialisten sa (jeg hadde ultralyd i uke 8) - jeg blir lett gravid selv om det var nesten umulig for mannen min å gjøre meg gravid. Vi hadde fått time til microinjeksjon (prøverør), men ble gravid et par mnd før vi skulle dit. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Akupunktur kan hjelpe dårlige svømmere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå