AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Prøver å få oversikt over regler osv,men ikke særlig info der. Har lagt ut ti bilder på 2 uker,og fått noen følgere. Ser en skriver her på kg at det er irriterende at folk poster mye bilder. Er det regler for hvor mange bilder? Leste at et bilde pr dag er vanlig? Er så fasinert av alle flotte bilder,intr meg for naturbilder.så her om dagen...og trykte på mange. Da fikk jeg beskjed om at jeg var utestengt en tid pga jeg "likte"for fort Er det tidsreise der også? Så ser jeg en som tar naturbilder fikk mange gratulasjoner..en side de hadde tatt inn hans bilde. Det bildet ble merket med et symbol. Hvordan foregår dette? Jeg er ikke så opptatt av likes og få x tusen følgere,men at mine bilder blir sett. Noen tips?Anonymous poster hash: 8fcca...946
tørkestativ Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 (endret) Kan bare svare på det første spm ditt. De andre vet jeg ikke. At folk legger ut mer enn et bilde per dag gjør ikke noe syns jeg. Men jeg har en bekjent som bruker instagram likt som bildefunksjonen på facebook. Altså laster opp alle bildene på likt. Så nå jeg går inn på instagram ligger det typisk 10 bilder etter hverandre som hun har lagt ut.. DET blir jeg irritert over Endret 25. september 2015 av tørkestativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå