AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Har flere serier jeg har lyst å se (liste under), men er det noen som vet hvor man kan streame disse? Har bare Netflix og der ligger de ikke, har ikke lyst å registrere og betale for flere tjenester bare for å lete etter seriene, så blir veldig glad om noen kan hjelpe! (betaler gjerne hvis jeg vet hvor de ligger altså ) - Veep - The good wife - Olive Kitteridge - How to get away with murder - Getting on - Homeland sesong 4 (Netflix har kun 1-3) - The Knick - Togetherness - True Detective Anonymous poster hash: f16a0...4db
Kassiopeia Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Veep, olive kitteridge, true detective, togetherness og the knick vet jeg at ligger på Hbo.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Jeg ser How to get away with murder på amerikanske netflix, hvert fall. Streamer netflix fra USA, og da har jeg mye større utvalg i filmer og serier enn fra den norske. Anonymous poster hash: c0508...c36 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Takk for svar, da blir det HBO konto snarest! Men hvordan får jeg amerikansk netflix i steden for den norske? Anonymous poster hash: f16a0...4db
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Takk for svar, da blir det HBO konto snarest! Men hvordan får jeg amerikansk netflix i steden for den norske? Anonymous poster hash: f16a0...4db Klarer ikke å forklare deg det, for det var sønnen min som fikset det til meg. Jeg er teknisk tilbakestående Anonymous poster hash: c0508...c36
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Takk for svar, da blir det HBO konto snarest! Men hvordan får jeg amerikansk netflix i steden for den norske?Anonymous poster hash: f16a0...4db du må laste ned mediahint (tror det er det det heter) til firefox.Anonymous poster hash: 2462f...012
Sjela Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Takk for svar, da blir det HBO konto snarest! Men hvordan får jeg amerikansk netflix i steden for den norske? Anonymous poster hash: f16a0...4db Du kan prøve Mediahint gratis i 7 dager og se hva du synes. Det koster rundt 4 dollar i mnd eller 39 dollar i året. Jeg vil ikke anbefale de få gratisalternativene man har der ute da det er mer spekulativt. Det er ikke komplisert. I for eksempel Google chrome vil du få et lite play-ikon oppe ved adresselinja. Trykker du på den slår du på / av Mediahint. Kan også brukes på nettsider som for eksempel cbs for å streame SNL.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Du kan prøve Mediahint gratis i 7 dager og se hva du synes. Det koster rundt 4 dollar i mnd eller 39 dollar i året. Jeg vil ikke anbefale de få gratisalternativene man har der ute da det er mer spekulativt. Det er ikke komplisert. I for eksempel Google chrome vil du få et lite play-ikon oppe ved adresselinja. Trykker du på den slår du på / av Mediahint. Kan også brukes på nettsider som for eksempel cbs for å streame SNL. Dette er ulovlig. Anonymous poster hash: d2211...c7e
Sjela Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Dette er ulovlig. Anonymous poster hash: d2211...c7e Nei, det er det ikke 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Du kan bruke hola eller en annen extansion på nettleseren for å få tak i Amerikanske versjonen av Netflix. Har pratet med Netflix selv, og de bryr seg ikke om du gjør det. Så lenge du betaler for netflix så er de fornøyd. Du kan sjekke innholdet hos noen av sidene, for eksempel sumo, tvnorge og viaplay. Så ser du hvem som har seriene. HBO og Netflix vet jeg ikke om du får sett innholdet uten å betale først, har ikke vært på de sidene på lenge Takk, hola er det jeg bruker Anonymous poster hash: c0508...c36
Sjela Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 (endret) Du kan bruke hola eller en annen extansion på nettleseren for å få tak i Amerikanske versjonen av Netflix. Har pratet med Netflix selv, og de bryr seg ikke om du gjør det. Så lenge du betaler for netflix så er de fornøyd. Du kan sjekke innholdet hos noen av sidene, for eksempel sumo, tvnorge og viaplay. Så ser du hvem som har seriene. HBO og Netflix vet jeg ikke om du får sett innholdet uten å betale først, har ikke vært på de sidene på lenge Man må selvsagt gjøre som man vil, men har du lest denne og er klar over at Hola ikke nødvendigvis er så lurt å bruke? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=942910&page=1&#entry16524446 Endret 26. september 2015 av siela
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Kan du ikke bare se dem via streamingsider som watchseries, tvmuse osv? Anonymous poster hash: c7d32...4b1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Sjela Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Har ikke brukt hola siden den først kom ut, var det første ordet som poppet opp i hodet mitt. Jeg bruker ZenMate, men orket ikke å sjekke hva den heter. Så ja, ZenMate anbefaler jeg. Har googlet alt jeg kan, men finner ingenting som tilsier at zenMate er dårlig eller "farlig" slik som Hola er. Ok den har jeg ikke hørt om.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Sjela Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 ZenMate funker på samme måte. Men det er ikke like mange land åpen tror jeg. Husker ikke hvor mange det var i Hola, Men du har Hong Kong, Romania, Tyskland og USA. Dersom du ønsker flere land så må du betale, men jeg klarer meg fint med de landene som er åpen. Bruker kun USA allikevel. Jeg har den på Chrome og Opera Kult Jeg bruker det bare fra USA uansett, så for meg holder det lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå