Gå til innhold

Tekstilbutikk i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Noen som vet om noen tekstilbutikker i Bergen hvor de selger stoffer i ulike mønstre? Skal trekke om en pute i en sittebenk. Jeg har sett for meg et svart stoff med sølv eller hvite strekker i et mønster, men aner ikke hvor jeg har det fra. Noen som kan hjelpe? Og ikke Stoff&stil. Der var jeg igår, og hjelpes for en elendig kundeservice!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husqvarna har butikk som selger stoff vis-a-vis Berstadhuset, rett nedenfor polet i Valkendorfsgate. Jeg har fått god hjelp der i alle fall, men det har hovedsaklig dreid deg om stoff til å sy klær av. Ellers selger Panduro på Xhibition stoff, men om det egner seg til møbler er jeg usikker på. Mener det ligger en stoffbutikk på Knarvik også, over veien for senteret, men har aldri vært der, så hva de har av utvalg aner jeg ikke. Personlig liker jeg stoff og stil da de har de desidert beste utvalget, men hvis det ikke falt i smak så er det jo lite å gjøre med. Evt kan du sjekke nettbutikker og se om de har noe i rett stil, ulempen er selvfølgelig at du ikke kan ta og kjenne på stoffet før du kjøper. 

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Husqvarna har butikk som selger stoff vis-a-vis Berstadhuset, rett nedenfor polet i Valkendorfsgate. Jeg har fått god hjelp der i alle fall, men det har hovedsaklig dreid deg om stoff til å sy klær av. Ellers selger Panduro på Xhibition stoff, men om det egner seg til møbler er jeg usikker på. Mener det ligger en stoffbutikk på Knarvik også, over veien for senteret, men har aldri vært der, så hva de har av utvalg aner jeg ikke. Personlig liker jeg stoff og stil da de har de desidert beste utvalget, men hvis det ikke falt i smak så er det jo lite å gjøre med. Evt kan du sjekke nettbutikker og se om de har noe i rett stil, ulempen er selvfølgelig at du ikke kan ta og kjenne på stoffet før du kjøper. 

Takk for svar! Dette skal jeg sjekke ut :-)

Skrevet

Den husqvarna butikken finnes ikke lenger.

Anonymous poster hash: eca63...4ba

Skrevet

Den husqvarna butikken finnes ikke lenger.

Det var merkelig, jeg var der for under en mnd siden. Mener ikke den som lå i selve Strandgaten, men den som ligger i Jon Smørsgate 2.

Skrevet

Det var merkelig, jeg var der for under en mnd siden. Mener ikke den som lå i selve Strandgaten, men den som ligger i Jon Smørsgate 2.

Åja! Jeg kunne ikke finne den sist jeg skulle dit nemlig, mulig de har bygget om eller noe sånt da... Men det var greit å vite til neste gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...