Gå til innhold

kanin som røyter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting

Dvergvedderen min har byrja å røyte veldig, han har ikkje vore sånn før. Kva kan grunnen til det vere? Mistrivsel? Fryktar at han synast det er trist å vere så mykje aleine, sidan han no har fått eige rom i kjellaren. Før var han alltid saman med oss. Det er litt vanskeleg no sidan vi nett har fått ein kattunge. I tillegg har han problem med å springe på den glatte parketten. Har dårleg samvit for at han må vere så mykje aleine :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel årstiden. Hjelp den ved å børste den.

Pass på at den har lys på om dagen, for kaniner er avhenge av en døgnrytme. Lyst og mørkt. De kan ikke bare sitte i mørke i en kjeller. kan den ikke vær oppe pga katten? Bør ikke katten lære å omgås kaninen? Pass på at klørne ikke er for lange, så klarer den lettere å gå på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingenting

Har funne ut at det sikkert er vinterpelstid og at det er derfor den røyter. Det er visst vanleg på denne tida. Det er vindu i kjellaren og han har over 20 kvadrat å løpe på, så fælt har han det vel ikkje?

Kloklipping er eit mareritt! Har gjort det nokon gonger, men no er det dessverre lenge sidan :oops: Han rykker til for kvar klo, sjølv om det umogleg kan gjere vondt alltid... Er det fare for at nervene kan ha vokst seg lenger sidan det er lenge sidan eg klipte klørne?

Eg har lyst til å ha kaninen oppe i stova, men mannen min seier at han kjem til å lage riper i parketten :roll: Det er jo mykje koselegare å ha han ilag med oss. Pus og kanin har helst på kvarandre, då var kaninen inni buret. Sidan kaninen er såpass mykje større er eg litt skeptisk til korleis det kjem til å gå. Har tenkt å ta det litt gradvis. Nokon som har erfaring og gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få hjelp til å holde den, og hold godt i labben. Ja, nerven vokser, så du kan ikke klippe mye. Heller ofte men lite. har den sementgulv å springe på så sliter vel det kanskje klørne litt ned? Hvor lange er de da? Bruk klotang for katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...