Ike Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Idag ble årets første julemat observert i butikken. Kakemenn og pepperkaker. Det ble inget kjøp for min del, jeg synes det er altfor tidlig. Synes dere det er for tidlig? Hvilken julemat gleder dere dere til at kommer i butikkene? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Altfor tidlig. Jeg venter med pepperkaker og julesylte m.m. til 1 desember.
Bolthorn Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Første Julen alene i år, så blir nok en del ribbekjøp før julaften så man får øvet seg på å lage den perfekte ribba med tilbehør
fjellogvidde Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Det er ikke aktuelt for meg å kjøpe noe av dette på et par måneder. Men jeg ser ikke noe problematisk ved at det er der allerede. Det er jo uansett så mye på butikkene jeg ikke ville finne på å kjøpe, så å overse noen produkter til gjør ikke den store forskjellen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Det er alt for tidlig, og tar vekk mye av det spesielle med julematen. Grunnen til at det er så stas med julemat er jo nettopp det at man bare får det i julen. Synes de som selger slikt før 1 desember/1 søndag i advent burde skamme seg. Anonymous poster hash: 4b329...41a
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Her fra utlandet kan jeg fortelle at allerede i august kom julekakene og dets like i butikken. Og i går var jeg innom et par butikker hvor de allerede har begynt å selge julepynt. Jeg synes det er for tidlig. Fra midten av november hadde vært greit. For de som måtte føle for å handle julepynt tidligere, så finnes internett.
Shai Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Åh, jeg så pepperkaker i butikk for to dager siden og jeg ble så glad! Jeg vet det er lenge til, men jeg gleder meg sånn til jul
Ranunkelen Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Jeg gleder meg til juleposteien kommer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå