Gå til innhold

Steinovnsbakte pizzabunner fra eldorado

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd de store pizzabunnene? Hvordan var de isåfall?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve til middag i dag, kan oppdatere her senere!

Skrevet

Skal prøve til middag i dag, kan oppdatere her senere!

Fått smakt?:)

Skrevet

Det lurer jeg og på, spent på å høre! 

Skrevet

De var helt greie. Prøvde de i sommer. Helt ok,hverken mer eller mindre.

Anonymous poster hash: 73691...3a6

Skrevet

De var helt greie. Prøvde de i sommer. Helt ok,hverken mer eller mindre.

De kom jo ut nå i september?

Skrevet

De kom jo ut nå i september?

Nå måtte jeg Google det. Vi snakker de porsjonspizzasizene i plast fra eldorado med røde etiketter? Kjøpte jeg i midten av august her i Bergen. Ikke solgt,men helt ok.

Skrevet

Beklager, jeg glemte helt denne tråden.

Prøvde de som sagt på fredag. Synes lukten når jeg åpnet pakken var litt rar og sur, altså typisk surdeig. Den så også litt mye forhåndsstekt ut. Jeg la på en hel kjøttdeig og 2 dl pizzasaus på hver bunn. I tillegg til grønnsaker og masse ost. Mye topping altså. Stekte til osten var gyllen. Vel, pizzabunnen ble for mye stekt enkelte steder, svidd under noen plasser. Det var dette jeg tenkte kom til å skje på forhånd. I tillegg ble den ganske tørr, selv om jeg hadde på mye saus. Bunnen er jo ganske tynn, så trekker ikke til seg særlig veske. Smaken hadde nok vært helt ok hvis den ikke ble så mye stekt. Betalte 29,90 for topack, altså en OK pris. Skal du prøve dem må du se om du finner noen som ser litt lite stekt ut ;-)

Tviler på det blir gjenkjøp fra meg. Da lager jeg heller pitapizza e.l.

Skrevet

Beklager, jeg glemte helt denne tråden.

Prøvde de som sagt på fredag. Synes lukten når jeg åpnet pakken var litt rar og sur, altså typisk surdeig. Den så også litt mye forhåndsstekt ut. Jeg la på en hel kjøttdeig og 2 dl pizzasaus på hver bunn. I tillegg til grønnsaker og masse ost. Mye topping altså. Stekte til osten var gyllen. Vel, pizzabunnen ble for mye stekt enkelte steder, svidd under noen plasser. Det var dette jeg tenkte kom til å skje på forhånd. I tillegg ble den ganske tørr, selv om jeg hadde på mye saus. Bunnen er jo ganske tynn, så trekker ikke til seg særlig veske. Smaken hadde nok vært helt ok hvis den ikke ble så mye stekt. Betalte 29,90 for topack, altså en OK pris. Skal du prøve dem må du se om du finner noen som ser litt lite stekt ut ;-)

Tviler på det blir gjenkjøp fra meg. Da lager jeg heller pitapizza e.l.

Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Nå måtte jeg Google det. Vi snakker de porsjonspizzasizene i plast fra eldorado med røde etiketter? Kjøpte jeg i midten av august her i Bergen. Ikke solgt,men helt ok.

Så i dag at vi trolig snakker om ulike ting. Jeg har smakt de store pizzaene,mens dere sikkert snakker om de små som er på størrelsen med et pitabrød. Men de er begge steinovnbakte,så vil tro det er samme greie... Synes pepper og tine er bedre på ferdigdeiger...

Skrevet

Så i dag at vi trolig snakker om ulike ting. Jeg har smakt de store pizzaene,mens dere sikkert snakker om de små som er på størrelsen med et pitabrød. Men de er begge steinovnbakte,så vil tro det er samme greie... Synes pepper og tine er bedre på ferdigdeiger...

Tenker på de store:)
Skrevet

Tenker på de store:)

Da var de nok ekstra tidlig ute i Bergen, for en gangs skyld....har en halv liggende i frysen fremdeles...

Skrevet

Da var de nok ekstra tidlig ute i Bergen, for en gangs skyld....har en halv liggende i frysen fremdeles...

Okei, tusen takk for svar forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...