AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Hei! Jeg trenger to kjoler som skal brukes på fester i november. Har lett og lett i butikker uten å finne noe. Tok meg derfor en titt på la redoute, og fant hele 5 kjoler jeg kunne tenke meg. Luksus! Tenker da å bestille alle fem, og så sende tilbake tre av de. Har ingen erfaring med la redoute fra før. Fungerer det fint å sende i retur? Får man pengene raskt? Og kommer bestillinger raskt? Har notert meg at noen plagg kan være små i str, så har leita frem målebåndet Takk for hjelp og erfaringer!Anonymous poster hash: ac4a7...152
Leo Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 De har leveringstid på en del av varene sine, så det tar ofte en drøy uke før du har pakken. Lang leveringstid får du evt. beskjed om når du bestiller.Retur fungerer utmerket. Ikke riv i stykker emballasjen og bruk den til returen. Ferdig utfylt adresselapp ligger vedlagt, så du klistrer bare den utenpå og leverer pakken der du hentet den.Hvis du vet at du kommer til å returnere noen av varene, er det lurt å bestille med faktura. Da betaler du kun for de varene du velger å beholde. (Men sørg for å ha penger til å betale fakturaen når den kommer! Rentene er helt hinsides!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå