Gjest Frigg Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jepp, jeg føler for å starte en ny quiz-lek. Film-quiz/trivia spørsmål. Så får vi prøve å holde spørsmålene på et relativt enkelt nivå, altså spørsmål av typen "Hvem var regiassistent til regiassistenten..." kan vi la være å stille. Fremgangsmåten blir av den enkel sort, en stiller spørsmål, neste svarer og stiller et nytt spørsmål. Det er da lov å bruke hjelpemidler også f.eks. imdb.com. Og kan gjelde alt fra filmtitler til sitater til triviaspørsmål. Da setter jeg i gang med for noen en enkel en: Fra hvilken film fra 2003 kommer følgende sitat : "I shall call him squishy and he shall be mine and he shall be my squishy." (Trengs noen hint, skriv en melding i tråden.)
Gjest Frigg Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Data-animert film. Stor suksess både blant små og store publikummere. Vann-vittig morsom!
Gjest Frigg Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Data-animert film. Stor suksess både blant små og store publikummere. Vann-vittig morsom! Vann-vittig morsom! (Det er også mye vann i filmen.) Nevnte sista ble sagt av en karakter i filmen som heter Dory.
Gjest Frigg Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Neivel, får stille et nytt spørsmål selv da : Hvilken film holder Peter "Ringenes Herre" Jackson på å spille inn nå? (Hint, det er en nyinnspilling av en veldig gammel film.)
Gjest pace Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 King Kong Look, the people you are after are the people you depend on. We cook your meals, we drive your ambulances. We connect your calls, we guard you while you sleep. Do not... fuck with us. (Fight Club)
evil eve Skrevet 8. oktober 2004 #10 Skrevet 8. oktober 2004 Nytt film spørsmål "You talk a lot of shit for someone who never says anything!" Trenger noen hint??
KalloRilla Skrevet 8. oktober 2004 #11 Skrevet 8. oktober 2004 Ja takk ogtill flere motas med takk. Jeg er har ikke hjerne til å huske alle kommentarer som det du har.... "det er jeg, som er off're her"
evil eve Skrevet 10. oktober 2004 #13 Skrevet 10. oktober 2004 Sorry sorry sorry! Har ikke vært innom i helgen! *finni på noe glupe svar da kanskje?* Rollefiguren som sier dette er ei jente som heter Sarah. En annen kommentar fra filmen er: "They call him Snookie, because fool was taken"
Gjest pace Skrevet 11. oktober 2004 #17 Skrevet 11. oktober 2004 Må ha litt mer å gå på ja!! Ja det sier du alltid det
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #18 Skrevet 11. oktober 2004 Å neida!! Tenk å snakke slik til den beste etterforskeren du kjenner!!! høh...
KalloRilla Skrevet 11. oktober 2004 #19 Skrevet 11. oktober 2004 *må ta en oppstrammer samtale med den Snuppa her asså - hun er et oppkom av kommentarer fra filmer osv... Tror ikke hun skjønner at ikke alle andre har samme klister hjerne*
Gjest Frigg Skrevet 12. oktober 2004 #20 Skrevet 12. oktober 2004 Nytt film spørsmål "You talk a lot of shit for someone who never says anything!" Trenger noen hint?? "Save the last dance" er filmen sitatet (eller sitatene) er hentet fra! Neste spørsmål/sitat: God kjent film som ble delvis spillt inn på Finse en gang på tidlig 80-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå