skravlebøtte Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Har en 16 (snart 17) år gammel slektning hvor jeg vurderer å kjøpe en diamantring til henne, da jeg føler at dette er noe som kvalitetsmessig holder og som er en fin ting å gi. Tenkte å legge meg prismessig på rundt 2500-3000 kr. på salg (Regner med at det ikke går an å bytte da?) Likevel roter hun litt med smykker og sånne ting, og jeg er dermed ikke helt sikker likevel. Hun liker å pynte seg, men det skal også sies at hun er sporty. Hva tenker dere? Evt. andre forslag til bursdagsgave? Skal sies at vi er veldig, veldig nære
tørkestativ Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Har en 16 (snart 17) år gammel slektning hvor jeg vurderer å kjøpe en diamantring til henne, da jeg føler at dette er noe som kvalitetsmessig holder og som er en fin ting å gi. Tenkte å legge meg prismessig på rundt 2500-3000 kr. på salg (Regner med at det ikke går an å bytte da?) Likevel roter hun litt med smykker og sånne ting, og jeg er dermed ikke helt sikker likevel. Hun liker å pynte seg, men det skal også sies at hun er sporty. Hva tenker dere? Evt. andre forslag til bursdagsgave? Skal sies at vi er veldig, veldig nære fikk ring av mormoren min når jeg ble 16. Jeg er et surrehode uten like og har mistet flere smykker. Men jeg vet at den ringen var dyr og i hvitt gull me safir og diamanter. Har aldri mistet den og vokter den med haukeblikk Har den på selvom jeg trener og er aktivitet. Fin gave å gi det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå