Gå til innhold

Kjøpe ring til 16-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 16 (snart 17) år gammel slektning hvor jeg vurderer å kjøpe en diamantring til henne, da jeg føler at dette er noe som kvalitetsmessig holder og som er en fin ting å gi. Tenkte å legge meg prismessig på rundt 2500-3000 kr. på salg (Regner med at det ikke går an å bytte da?)

Likevel roter hun litt med smykker og sånne ting, og jeg er dermed ikke helt sikker likevel. Hun liker å pynte seg, men det skal også sies at hun er sporty. Hva tenker dere? Evt. andre forslag til bursdagsgave? Skal sies at vi er veldig, veldig nære :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 16 (snart 17) år gammel slektning hvor jeg vurderer å kjøpe en diamantring til henne, da jeg føler at dette er noe som kvalitetsmessig holder og som er en fin ting å gi. Tenkte å legge meg prismessig på rundt 2500-3000 kr. på salg (Regner med at det ikke går an å bytte da?)

Likevel roter hun litt med smykker og sånne ting, og jeg er dermed ikke helt sikker likevel. Hun liker å pynte seg, men det skal også sies at hun er sporty. Hva tenker dere? Evt. andre forslag til bursdagsgave? Skal sies at vi er veldig, veldig nære :)

fikk ring av mormoren min når jeg ble 16. Jeg er et surrehode uten like og har mistet flere smykker. Men jeg vet at den ringen var dyr og i hvitt gull me safir og diamanter. Har aldri mistet den og vokter den med haukeblikk :P

Har den på selvom jeg trener og er aktivitet.

Fin gave å gi det :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...