Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvor mye koster en time hos

Anbefalte innlegg

Skrevet

fysioterapeut med henvisning fra lege? År og dag siden jeg var hos en sist...

Skrevet

egenandelen

Anonymous poster hash: e28c5...ec3
Skrevet

Egenandel i forhold til hva fysioterapeuten skal gjøre med deg.

Anonymous poster hash: d3ed3...fd9

Skrevet

en fysioterapaut går ikke under frikortet til vanlig. Ikke annet enn om det er i forbindelse med en opperasjon du har gjennomgått og kirurgen sier du trenger fysioterapi. men prisen på dette er jeg ikke sikker på, men vil nok variere på hva den skal gjøre, om det bare er opptrening, eller om det er behandling av slag.

Det er en lege som oftest vil henvise deg, men du er oftest selv ansvarlig for å finne en fysioterapaut og bestille time der.

Skrevet

Betalte 550,- på mandag for fysioterapeuttime med ultralyd.

Anonymous poster hash: 5a624...de5
Skrevet

en fysioterapaut går ikke under frikortet til vanlig. Ikke annet enn om det er i forbindelse med en opperasjon du har gjennomgått og kirurgen sier du trenger fysioterapi. men prisen på dette er jeg ikke sikker på, men vil nok variere på hva den skal gjøre, om det bare er opptrening, eller om det er behandling av slag.

Her har du misforstått. Så lenge det er lege som henviser til fysioterapeut betaler du kun egenandel, uansett årsak. Egenandeler hos fysioterapeut går på frikort egenandelstak 2, sammen med en del behandlinger hos tannlege og div opptreningsinstitusjoner, max ca 2600 kr. 

TS, pris varierer etter om du går til fysioterapeut eller manuellterapeut, lengden på hver behandling og hva som gjøres. Jeg betaler ca 250 kr pr gang hos min fysioterapeut, da har jeg passiv behandling på benk, aktiv behandling med øvelser og så bruker han en del nålebehandling. Ofte står også prisen på behandling på klinikkens hjemmesider. Se ellers her  http://www.fysio.no/NAERINGSDRIVENDE/Om-takster-og-takstbruk/Egenandelsplakat

Anonymous poster hash: 18557...8f7

Skrevet

Her har du misforstått. Så lenge det er lege som henviser til fysioterapeut betaler du kun egenandel, uansett årsak. Egenandeler hos fysioterapeut går på frikort egenandelstak 2, sammen med en del behandlinger hos tannlege og div opptreningsinstitusjoner, max ca 2600 kr. 

TS, pris varierer etter om du går til fysioterapeut eller manuellterapeut, lengden på hver behandling og hva som gjøres. Jeg betaler ca 250 kr pr gang hos min fysioterapeut, da har jeg passiv behandling på benk, aktiv behandling med øvelser og så bruker han en del nålebehandling. Ofte står også prisen på behandling på klinikkens hjemmesider. Se ellers her  http://www.fysio.no/NAERINGSDRIVENDE/Om-takster-og-takstbruk/Egenandelsplakat

Anonymous poster hash: 18557...8f7

godt mulig, fikk bare beskjed om at ettersom jeg hadde vært opperert så fikk jeg det gratis fra 1. behandling inntill 6 måneder, og kunne få mer om det var nødvendig. 

Skrevet

Når jeg har gått til manuellterapeut så har jeg betalt 300 kr. Har da fått behandling på benk, ikke trent ol. 

Fritaket for fysio ol går under frikort 2, tror du må opp i 3000 kr for å få frikort og det må du sende inn selv, det kommer ikke automatisk. 

Anonymous poster hash: d5e5e...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...