AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Når man ska ha en slankere midje, hva er da værst, for mye kalorier eller for lite? Dette har jeg tenkt mykje på nå mens jeg sloss med vekta...Anonymous poster hash: 1fb04...d86
Gjest Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Hæ? For lite kalorier vil føre til vektnedgang. Du vet vel selv at for mange kalorier fører til at midjen ikke akkurat blir slankere? 1
Charmander Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Du _må_ ha kaloriunderskudd for å gå ned i vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Men vil ikke for lite føre til dårligere forbrenning og at kroppen lagrer mer?Anonymous poster hash: 1fb04...d86
grrwaffmjau Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Du må som de andre sier ha kaloriunderskudd for å gå ned i vekt, men for stort kaloriunderskudd kan være farlig. Gå aldri under BMRen din 1
Charmander Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Men vil ikke for lite føre til dårligere forbrenning og at kroppen lagrer mer?Anonymous poster hash: 1fb04...d86 Ikke om du er aktiv.
Pringle Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Jeg tror du trenger et lynkurs i kalorikunnskap: 1. Kalorier er en enhet for energi, og en kalori er en kalori, men forskjellige matvarer tilfører oss forskjellige næringsstoffer i forskjellige mengder. 2. Man kan ikke ta energi ut fra løse luften. Spiser du mindre enn du forbruker, går du ned i vekt. Men spiser du mye mindre enn du trenger, vil du bli sugen og sulten og slapp, og "jukse". Vinningen går da opp i spinningen. 3. Hvor fettet legger seg og hvor det forsvinner først, er genetisk bestemt og ikke mye du kan gjøre med. Du kan ikke punktslanke deg, men du kan trene styrke for å stramme opp og få en mer velproporsjonert kropp. Når du har gjort ditt beste, er det bra nok og du må trene på å bli fornøyd med deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå