Gå til innhold

It-kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter kjole som jeg ser på alle om dagen. Ja jeg vet det høres litt patetisk ut, men det ser it som en utrolig god hverdagskjole.

Den har lange ermer, høy hals og litt sånn ribbestrikket, men i bomull. Noen som skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i? Enten i fysisk butikk eller på nett? :)

Anonymous poster hash: 6457c...350

Skrevet

Denne?

Anonymous poster hash: 80cc3...e7d
Skrevet

Hva mener du med IT-kjole. Hvordan kan en kjole ha noe med IT å gjøre? Har den teknologiske komponenter?

Anonymous poster hash: 3ec0c...420
  • Liker 1
Skrevet

Denne?

Anonymous poster hash: 80cc3...e7d

Ikke den, men den var også veldig fin :)

Skrevet

Hva mener du med IT-kjole. Hvordan kan en kjole ha noe med IT å gjøre? Har den teknologiske komponenter?

Jeg mener egentlig bare at jeg har sett mange i den i høst :) den er helt, helt enkel. I bomull. Har sett den i grå og sort. Enkel høy hals og lange armer :)

Skrevet

Jeg mener egentlig bare at jeg har sett mange i den i høst :) den er helt, helt enkel. I bomull. Har sett den i grå og sort. Enkel høy hals og lange armer :)

Men hva har noe av dette med IT å gjøre? 

Skrevet

Dere er close alle sammen, men ikke helt :( unnskyld. Kanskje den er mer akryl? Er det der jeg misser? Siste kjolen så ganske lik ut sett bort i fra at den var litt lengre og ikke hadde liksom de linjene. Litt som når man streiker og det blir en bul ut og en bul inn :D

Skrevet

Kan du ikke svare på, som en annen også spør om, hva IT har med kjoler å gjøre? Er det et standard klesplagg for kvinner i IT-bransjen?

Skrevet

Kan du ikke svare på, som en annen også spør om, hva IT har med kjoler å gjøre? Er det et standard klesplagg for kvinner i IT-bransjen?

Er du helt idiot, vet du ikke hva IT betyr i slike sammenhenger? IT jente IT klesplagg? IT er noe som er populært og kult, IT kan også brukes i en sammenheng der man snakker om en person. Blake Lively er en IT girl

• Liker 22
Skrevet

Er du helt idiot, vet du ikke hva IT betyr i slike sammenhenger? IT jente IT klesplagg? IT er noe som er populært og kult, IT kan også brukes i en sammenheng der man snakker om en person. Blake Lively er en IT girl

Hva betyr ordet "IT" i denne sammenhengen?

Skrevet

Så bra at IT har blitt populært og kult  :fnise:  :skratte:

Skrevet

At det er en populær kjole nå om dagen :)

• Liker 3
Skrevet

Som at "this is IT" 

Anonymous poster hash: 0433f...764

• Liker 11
Skrevet

Som at "this is IT" 

Anonymous poster hash: 0433f...764

Det var mer begripelig. Takk!

• Liker 2
Skrevet

Hun har da ikke skrevet 'IT' heller, hun skreiv 'It'. To vidt forskjellige ting. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...